Система вивісок для лікарень у Лондоні
Як вдосконалена система вивісок та інформаційних табличок знизила загальну роздратованість пацієнтів в одній з лондонських лікарень на 50%.
Так склалося, що відділення невідкладної допомоги стало місцем, де люди відчувають, що мають право розлютитися та почати кричати. Знаючи про цю проблему, Міністерство охорони здоровʼя Великобританії поставило перед собою задачу знизити рівень агресивної поведінки пацієнтів у відділенні, при цьому витратив на експеримент мінімум грошей. Найпростішим рішенням стала організація простору, але не завдяки облаштуванню нових зручних зон очікувань, а шляхом розроблення такої системи навігації, яка зробить перебування у швидкій більш терпимою.
За реалізацію проєкту взялася лондонська студія PearsonLloyd. За словами головного дизайнера: потрібна була система, яку можна модернізувати з дуже низькою вартістю та досить високою швидкістю майже в будь-якому відділі країни.
Запропоноване рішення базується на розміщенні ключової інформації у відповідних місцях у залі очікування та зонах консультацій, щоб пацієнти постійно знали, де вони знаходяться та скільки часу може тривати кожен етап процесу. Для цього розробили систему навігаційних та інформаційних табличок, які кріпили на стіни. А також дисплеї зі змінною інформацією.
Схема процесу в залі очікування супроводжує пацієнтів, які прибувають до відділення невідкладної допомоги, на всіх етапах процесу, від реєстрації до обстеження, лікування та наступних кроків, і доповнюється буклетом з додатковою інформацією.
Таблички надруковані на листовому ПВХ – це швидко, зручно і досить бюджетно у порівнянні із будь-яким іншим рішенням.
За деякий час дослідження виявило, що перероблене відділення невідкладної допомоги зменшує агресію та насильство на 50 відсотків.