Вітрини KÄRCHER

31.05.2019
Застосування матеріалів Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 2013
Вітрини KÄRCHER

Яскраві привабливі вітрини — важливий чинних успіху роздрібного магазину. При цьому, щоб реклама не «набридла», необхідно регулярно змінювати зображення. Цифровий друк у комплексі з якісною самоклейною плівкою — відмінне прекрасне, яке гарантуватиме чудовий дизайн, легкий монтаж і демонтаж.

Про проект

Німецький бренд KÄRCHER — один зі світових лідерів в області побутової техніки для чистоти та прибирання. Компанія має представництво в Україні та мережу роздрібних магазинів. Перед кожним сезоном проводиться редизайн оформлення вітрин, щоб адаптувати їх до сезонних пропозицій і залучити аудиторію. Кілька останніх сезонів проектом займається рекламне агентство «Нова епоха».

На думку фахівців рекламної компанії, кращий вибір для такого проекту — плівки бренду Oracal. Вони відрізняються високою якістю, представлені в широкому асортименті, тому можна знайти оптимальне рішення для різноманітних завдань.

В даному випадку, матеріалом для оформлення послужили плотерна самоклейна плівка Oracal 640 і вітражна плівка Oracal. На них наносився цифровий друк, а потім здійснювалося плотерне різання по контуру.

Головна відмінність вітражної плівки — обмеження видимості при істотній різниці освітлення. Якщо на вулиці світло, а в магазині темно, то зовні нічого не видно. І навпаки — якщо товари усередині підсвічені, їх добре видно через плівку з вулиці. Таким чином, плівка дозволяє не тільки оновити оформлення вітрини, але і привернути додаткову увагу до товарів всередині магазину.

Oracal 640

ПВХ-плівка Oracal 640 є дуже популярним матеріалом серед виробників різних видів реклами і дизайну інтер'єру.

Вона чудово підходить для плотерного різання, поставляється в різних кольорах, в двох стандартних ширинах, із глянцевою і матовою поверхнею.

Результат

Обрані матеріали і якісний фотодрук дозволили яскраво прикрасити вітрини магазинів, що і було потрібно в первісному завданні. Працювати з плівками було дуже легко, тому проект був закінчений досить швидко.

Коментар

«Нова епоха», Микита:

«Ми починали працювати з одним магазином мережі KÄRCHER, а тепер займаємося оформленням усіх регіональних точок мережі. Це найкращим чином свідчить про те, що замовник задоволений. Ми ж давно працюємо з брендом Oracal — і завжди впевнені в якості цієї продукції, який би різновид не використали».

Про компанію «Нова епоха»

Підприємство працює на українському ринку близько 20 років. Спеціалізація компанії — внутрішня і зовнішня реклама, реклама на транспорті, виготовлення різноманітних виставкових конструкцій і консалтинг.

Професійний штат і величезний накопичений досвід дає можливість реалізовувати масштабні проекти по всій країні.

https://new-epoch.kiev.ua

Про компанію АВЕРС

АВЕРС — пропонує на українському ринку величезний спектр рішень для виготовлення зовнішньої та внутрішньої реклами, промислового і архітектурного дизайну.

Бажаєте отримати професійну консультацію щодо вибору оптимального матеріалу для вашого проекту? Звертайтеся в чат або за телефонами:

Київ (044) 500 3025

Дніпро (056) 766 0649

Житомир (041) 244 5033

Запоріжжя (061) 221 0921

Львів (032) 244 4471

Одеса (048) 234 2549

Харків (057) 784 1754

Товари зі статті
Hit
Прозорий глянцевий Oracal 640 самоклеюча плівка для трафаретного друку
рулон
-
+
Прозорий матовий Oracal 640 самоклеюча плівка для трафаретного друку
рулон
-
+
Hit
Білий глянцевий Oracal 640 самоклеюча плівка для трафаретного друку
рулон
-
+
Білий матовий Oracal 640 самоклеюча плівка для трафаретного друку
рулон
-
+