×
Тел.: (044) 500 3025

20.08.2020

Французька компанія Decathlon, що спеціалізується на виробництві і роздрібному продажі спортивного одягу і обладнання, і агентство Rethink (Канада) запустили оригінальну зовнішню рекламу з використанням підсвічених акрилайтів, закріплених на стандартних білбордах.

Контури елементів зображень нанесені на акрилайт методом лазерного гравірування, а для кольорового наповнювача використана аплікація з використанням плотерної плівки двох брендових кольорів Decathlon. Підсвічування світлової панелі з торцевого боку створює ефект світіння вигравіруваного контуру. Таке поєднання світлового акрилайту на самому звичайному білборді привертає увагу, завдяки помітності і незвичайності.

Чудовий вибір для подібних проектів - прозорий екструдований акрил товщиною 1,5-15 мм ALTUGLAS EX CLEAR. Він відрізняється максимальною прозорістю серед усіх існуючих пластиків - 92%! Матеріал є стійким до ультрафіолету і агресивних чинників навколишнього середовища, тому прекрасно підходить для зовнішнього застосування в конструкціях світлової реклами з тильним підсвічуванням, таких як лайтбокси, білборди, сітілайти та акрилайти.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!