Дракон допомагає рекламувати туризм

22.11.2019
Кейси
Прочитали: 1922
Дракон допомагає рекламувати туризм

В рамках кампанії La Compagnie du Dragon, ініційованої містом Кале з метою економічного, туристичного та культурного розвитку, створили величезного ... дракона.

Величезна інженерна споруда, довжиною 20 м і висотою 10 м, важить 70 тон і управляється 17 людьми. Перші кілька днів рухливий звір зі зчленованими кінцівками і димучою мордою «гуляв» містом. Святкове шоу стало прологом для презентації дракона в якості «Міської машини» і кампанії La Compagnie du Dragon. Тепер він встановлений як стаціонарна скульптура, на яку відвідувачі можуть піднятися і прогулятися. Сходи в хвості ведуть на терасу, де можуть поміститися до 60 людей

Згідно з легендою, під товстою земною корою пролягає лабіринт глибоких галерей, що з'єднують моря і континенти. Ці галереї населяють фантастичні істоти. Великі людські поселення є воротами з цього підземного лабіринту, вони відкривають проходи, які з'єднують підземний світ із нашим світом. З незапам'ятних часів ці «ворота» були закриті священними каміннями. Дракони — воротарі світу. Саме вони підтримують рівновагу. Дракони існують у всіх формах і кольорах, вони мають величезну силу, і кожен дракон унікальний. Дракон Кале — це вогонь, повітря, земля і вода ... він завжди спостерігав за землями і морями півночі. Дракони з'являються перед людьми тільки в ситуаціях крайньої необхідності, для врегулювання конфлікту або пом'якшення зла. Вони є природно доброзичливими, але водночас можуть бути дикими і непередбачуваними.

В рамках проекту La Compagnie du Dragon буде створено ще кілька механізованих тварин, які використовуватимуться для перевезення людей і туристичних турів.