Художня реклама

25.03.2021
Застосування матеріалів Креатив Матеріали для друку
Прочитали: 2143
Художня реклама

Королівський ботанічний сад Вікторія (Мельбурн, Австралія) запустив яскраву рекламну кампанію, присвячену своєму 175-річчю, під назвою Together We Gather ( «Збираємося разом»). Креативники прагнули наголосити на глибокій історії установи, а також стимулювати відвідувачів побачити і дослідити сади по-новому.

Ядро кампанії — реклама на міських трамваях, ілюстрації для якої створила місцева художниця Енні Девідсон. Натхненням для її картин послужили знімки саду у різні пори року.

За словами Тіма Ентвісла, директора Royal Botanic Gardens Victoria, Королівські ботанічні сади Мельбурна — важливе місце в місті. Воно покращує навколишнє середовище і робить життя комфортнішим. Рекламна кампанія на честь 175-річчя — прекрасна можливість запросити людей насолодитися цим особливим місцем, використовувати його для побачень, ділових зустрічей і усамітненого відпочинку.

Прагнете перетворити громадський транспорт на пересувну виставку картин? Рекомендація AVERS — самоклейні плівки Orajet 3551RA і Orajet 3651. Поверхня цих плівок спеціально підготовлена ​​для високоякісного друку, а самі плівки — прекрасно облягають вигини і поверхні будь-якого транспортного засобу.

Сірий клейовий шар дає можливість маскувати колір обклеюваної поверхні. Також у асортименті є плівки з прозорим клейовим шаром.

Orajet 3551RA призначена для тривалої реклами на транспорті. Клей із мікроканалами істотно спрощує нанесення. Плівка служить до 7 років, зберігаючи привабливість і робочі властивості. Orajet 3651 має постійний клей і служить до п'яти років.