«Особиста» наружка

16.10.2019
Кейси
Прочитали: 1930
«Особиста» наружка

Аеропорт міста Гельсінкі (Фінляндія) запустив цікаву зовнішню рекламну кампанію з метою привернути жителів Таллінна (Естонія) скористатися послугами транзитних рейсів.

Для демонстрації 160 можливих маршрутів було використано близько 80% усіх можливих білбордів в Талліні. На них розмістили фотографії, зроблені в цих місцях естонськими мандрівниками і розміщені в соціальній мережі Instagram.

Естонську столицю вибрали для рекламної кампанії, оскільки між Таллінном і Гельсінкі зручна логістика на літаку або поромі.

Кампанія викликала вельми позитивний відгук у соціальних мережах. Багатьом користувачам приємно впізнавати свої фото на щитах. Крім того, такий задум зробив рекламу більш особистою.