Зовнішня реклама без обмежень

04.07.2019
Кейси
Прочитали: 1956
Зовнішня реклама без обмежень

Британська телевізійна і телекомунікаційна компанія Virgin Media представила креативну кампанію, яка втілює «необмежену» міць послуг цього бренду. Реалізувало ідею рекламне агентство Adam & EveDDB.

Під час планування стояло завдання в буквальному сенсі «вирватися» за межі всіх форматів, щоб відобразити необмежений характер пакета «Ultimate Oomph». В рамках проекту "Unlimiting" ( «Без обмежень») було створено близько 50 варіантів незвичайних об'єктів зовнішньої реклами.

Розширюючи межі традиційних рекламних просторів, розробники вивели рекламу на абсолютно новий рівень, підкресливши прекрасну безлімітну пропозицію Virgin Media.