×
Тел.: (044) 500 3025

17.04.2019

Багато компаній використовують для просування зовнішню рекламу, привертаючи увагу до своїх товарів або послуг. А ось страхова компанія La Caja (Аргентина) спільно із Національною організацією з безпеки доріг в Аргентині розмістила на найбільш небезпечних ділянках доріг особливі білборди. Їх підсвічування спрямоване не на рекламу, а на саму дорогу, гарантуючи безпечніше водіння в темний час доби.

Розміщення кожного щита було ретельно продумано так, щоб світло падало під потрібним кутом. «Побачити поворот значно важливіше, ніж текст на рекламі» — надруковано на білбордах.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!