×
Тел.: (044) 500 3025

11.03.2020

Офіційним пивним спонсором бразильського карнавалу в Сан-Паулу став пивний бренд AB InBev. Виробники пива Amstel (бренд Heineken) обійшли монополію у веселій і грайливій манері, яка резонує з брендом.

Рекламне агентство Wunderman Thompson (Бразилія) створило «приховані холодильники», які були стратегічно розміщені в місцях проведення параду. Холодильники з пивом замаскували під спеціально виготовлені для промо підставки для квітів, громадські телефони і лавки зі штучного мармуру. Прогулюючись біля цих холодильників, користувачі отримували на смартфон геотаргетовані мобільні підказки. Той, хто знайшов, міг узяти баночку пива безкоштовно.

Рекламна акція — частина ширшої кампанії Amstel під час карнавального сезону, що включає в себе 30 відеороликів, костюмовані вечірки та інші заходи.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!