Прозора реклама

18.12.2019
Кейси
Прочитали: 2056
Прозора реклама

Екологічна кампанія під загальною назвою «Звідки вона береться?» Наочно демонструє походження продукції, що з'явилася на полицях роздрібних магазинів Франції, об'єднаних в мережу «U». У центрі кампанії — повністю прозорі білборди, виготовлені без використання паперу, чорнил, клею, підсвічування і розміщені вздовж трас біля місцевих виробництв.

Мета кампанії — підкреслити основний принцип роботи U-рітейлерів: віддавати перевагу співпраці з місцевими підприємствами, які виробляють і переробляють продукцію у Франції. 75% представленої в магазинах продукції виробляється в партнерстві з французькими підприємствами, а 100% свіжих сирих продуктів U гарантовано мають французьке походження.

Більш того, U прагне заповнити полиці магазинів, наскільки це можливо, локальної продукцією, тому встановлює безліч контактів із перевіреними місцевими виробниками. Саме ця стратегія вивела бренд в лідери.

Щоб посилити вплив було створено кілька відеороликів, присвячених різним продуктам, представленим в мережі U, а також запущена регіональна рекламна кампанія в пресі.

У соціальних мережах за допомогою хештега #ProduitDici [#LocalProduce] бренд запрошує своїх партнерів по всій Франції продемонструвати якість свого продукту.