×
Тел.: (044) 500 3025

04.03.2020

У нас похмуро і холодно, а десь літо. Так у Перу найвищий у світі рівень УФ-випромінювання, і останнім часом спостерігається зростання випадків меланоми. Щоб наголосити на необхідності захисту від сонця, агентство McCann Lima уклало партнерську угоду з 21 брендом, який розміщує рекламу вздовж автомагістралі Panamericana Sur, і нанесла на обличчя моделей кожного рекламного щита цих брендів зображення сонцезахисного крему.

Panamericana Sur — це найжвавіша автомагістраль між Лімою і береговою лінією країни, якою в сезон на різні перуанські пляжі їздить загалом 1 мільйон 600 тисяч автомобілів із мільйонами людей.

Серед рекламодавців, які підтримали зусилля, світові корпорації Coca-Cola, Ford, Diners Club, Pepsi та Huggies, а також місцеві бренди Inca Kola і Banco Pichincha.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!