Тепла реклама

16.01.2020
Кейси
Прочитали: 1931
Тепла реклама

Канадський підрозділ Cadbury Dairy Milk досить креативно підійшов до різдвяної і новорічної рекламної кампанії. Під час святкового ажіотажу замість стандартної святкової акції бренд вирішив допомогти своїй аудиторії подарувати людям, яких вони люблять, щось особливе: свій час.

 

У центральному парку Торонто встановили традиційну британську телефонну будку, пофарбовану у фіолетовий колір. Кожен бажаючий міг із неї зателефонувати комусь особливому в будь-яку точку світу безкоштовно. Потім учасники отримували солодкий сувенір - шоколад Cadbury Dairy Milk.

Люди шикувалися в чергу, щоб подзвонити своїм близьким. На основі заходу було створено відео, яке згодом поширювалося у соціальних мережах.