-
Продукція
- Алюмінієві композитні панелі ECOBOND
- Акрил
- Полікарбонат
- ПВХ спінений
- Листові пластики
- Тканини вінілові
- Профілі
- Інструменти
- Клеї та косметика для пластиків
- Самоклеючі матеріали
- Послуги
- Контакти
- Блог
- Бренди
07.05.2020
Усі рекламні вивіски мають загальні функції: ідентифікація, інформація і впізнаваність компанії, продукту або послуги. У магазинах, банках, АЗС і будь-яких інших закладах вивіски відіграють важливу роль. Але на цьому схожість закінчується і індивідуальність дизайну стає провідною рисою. Саме ця індивідуальність впливає на створення різноманітних конструкцій.
Водночас використання традиційних технологій виготовлення — заклепування, зварювання — може зажадати компромісів у дизайні і додаткових витрат. Альтернативні рішення для склеювання усувають механічні кріплення, стимулюють і розширюють свободу проектування, а також спрощують і прискорюють процеси будівництва, забезпечують естетичний, довговічний результат.
Конструкційний клей — це тип клею, який здатний з'єднувати два або більше матеріали, що перебувають під навантаженням. Ці адгезиви надійно утримують різноманітні матеріали в умовах вібрацій, температурних відхилень під впливом хімічних речовин або інших руйнівних агентів.
Крім того, конструкційні клеї часто виконують функцію герметика і відповідають за заповнення прогалин і герметизацію.
Завдяки можливості надійно утримувати різні або схожі підкладки разом, конструкційні клеї можуть ефективно замінити методи механічного кріплення, такі як зварювання і заклепування. При використанні клеїв поліпшується розподіл напружень у порівнянні з заклепками або з'єднаннями; в останньому випадку всі сили напруги і зсуву засновані навколо кріплення, тоді як за допомогою клеїв вони розподіляються вздовж лінії скріплення, що призводить до більш міцної конструкції.
Структурні клеї можуть пов'язувати пластмаси, метали, скло, композити і кераміку.
Існують різні типи конструкційних клеїв, кожен з яких підходить для різних цілей і має унікальні характеристики:
Існують різні причини, з яких використання клеїв замість механічних кріпильних елементів, таких як заклепки і зварні шви, призводить до більш вдало зібраної конструкції. Ці причини включають:
Оскільки рекламні конструкції розміщуються в різних місцях, на різних поверхнях і матеріалах, необхідно враховувати кілька чинників, перш ніж вибрати відповідний для них клей:
При виборі ідеального клею для конкретного застосування важливою є консультація з експертом. Ключовим фактором є тестування клею для цільової підкладки. При тестуванні необхідно ретельно дотримуватися таких умов, як температура і вологість, чистота області застосування і механічні вимоги до сполучених деталей.
Якщо склеєні частини будуть піддаватися впливу високих ударних або вібраційних сил, випробування на удар повинні також проводитися до вибору клею. Випробування на ударну міцність використовується для вимірювання стійкості конструкційного клею до руйнування при розщепленні. Більшість конструкційних клеїв обмежені діапазоном ударної в'язкості 15-20 Дж, але деякі клеї мають вищий показник.
Аналогічно, міцність на зсув з'єднаних унапуск вузлів вимірюється шляхом витягування пов'язаних підкладок із клею у протилежних напрямках. Це імітує дію зрушення, коли дві сили рухаються повз одна одну в протилежних напрямках. Перед виконанням тесту необхідна належна підготовка поверхні. Лабораторні умови, які контролюють температуру і вологість, повинні імітувати фактичну середу остаточного використання.
Також під час вибору необхідно брати до уваги і багато інших змінних, зокрема в'язкість, товщину клею (зазору) і цикл затвердіння. Нарешті, важливо визначити величину і тип напруги, з якими стикатиметься з'єднання
Підготовка поверхні є одним із найбільш важливих етапів у досягненні високої міцності зчеплення і поліпшення характеристик клею. Для ефективного сполучення адгезив повинен повністю зволожити поверхню.
Більшість поверхонь покриті шарами забруднень, наприклад, від пилом, мастилом, жиром і оксидом. Ці забрудники негативно впливають на адгезію і змочування клею, і, якщо вони не будуть видалені належним чином перед нанесенням клею, це може привести до руйнування склеювання.
У більшості випадків перед склеюванням потрібно ретельно знежирити поверхню. Тип попередньої обробки буде залежати від типу підкладки. Найчастіше використовуються ізопропанол або ацетон.
Для видалення поверхневих відкладень (оксидів) на металевих поверхнях може бути використана піскоструминна обробка. Шліфування збільшить площу поверхні, дозволяючи клею утворювати міцне і довговічне з'єднання, проте знежирити поверхню необхідно.
Клей слід наносити відразу після обробки поверхні, щоб уникнути повторного забруднення. Всі поверхні повинні бути сухими перед процесом склеювання.
Для перевірки на наявність гідрофобних забруднень і залишків, таких як масляні фарби або покриття, використовують спеціальний тест — очищену поверхню поміщають у вертикальне положення і обприскують краплями дистильованої води. Якщо поверхня є чистою, вода буде поширюватися через високу поверхневу енергію. Такий тест підходить для більшості матеріалів, але існують певні композити, які, навіть будучи чистими, можуть не змочуватися дистильованою водою, але змочуватися клеєм.
Деякі полімери мають низьку поверхневу енергію, що ускладнює склеювання. В результаті вони можуть потребувати попередньої хімічної або електролітної обробки, щоб змінити властивості поверхні для поліпшення адгезії. Також деякі термопласти, такі як поліпропілен, вимагають спеціальної попередньої обробки, такої як плазмова обробка або обробка коронним розрядом.
Отже, клеї є прекрасним вибором для створення гарних і довговічних конструкцій. Компанія AVERS пропонує широкий асортимент клеїв для рекламної галузі. Якщо хочете більше дізнатися про можливості їх застосування, звертайтеся в чат або за телефонами. Менеджери допоможуть вам оптимізувати процеси і додатки.
Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!