×
Тел.: (044) 500 3025

28.09.2020

Банери з ПВХ — досить популярний продукт, який використовується для різноманітних рекламних кампаній по всьому світу. У них є безліч варіантів застосування, включаючи виготовлення рекламних щитів, огородження будівельних майданчиків, рекламу на вантажівках. Найчастіше споживачі мало уваги приділяють підкладці, роблячи акцент на якості друку. Однак і сам матеріал має велике значення.

Банери з ПВХ — досить популярний продукт, який використовується для різноманітних рекламних кампаній по всьому світу. У них є безліч варіантів застосування, включаючи виготовлення рекламних щитів, огородження будівельних майданчиків, рекламу на вантажівках. Найчастіше споживачі мало уваги приділяють підкладці, роблячи акцент на якості друку. Однак і сам матеріал має велике значення.

Виробництво вінілових тканин

Основою для виготовлення банерних тканин служить ПВХ в який додані спеціальні пластифікатори, що підвищують гнучкість і зносостійкість тканини. Два шари ПВХ кріпляться до спеціальної сітки, армуючи її таким чином. Для спаювання сітки і ПВХ може використовуватися висока температура (метод ламінування). Або сітка поміщається в резервуар і заливається рідким або пастоподібним ПВХ (метод лиття).

Литі тканини відрізняються кращою якістю друку, вищою зносостійкістю до вітрових навантажень, змін температури і можливістю «зварювати» полотна за рахунок більшого вмісту ПВХ. Серед загальних переваг вінілових тканин:

  • водонепроникність;
  • стійкість до різних погодних умов, ультрафіолетового випромінювання і знебарвлення;
  • міцність;
  • велика сила і розтягування;
  • чудова стійкість до стирання;
  • легке очищення.

Різновиди банерних ПВХ-тканин

На рекламному ринку використовується кілька різновидів банерних тканин, в залежності від конструкції, розташування рекламного зображення і освітленості:

  • Frontlit-тканини  або банери з фронтальним підсвічуванням:
  • Використовуються в місцях, де освітлення направлене на передню частину банера. Також можуть застосовуватися без зовнішнього джерела світла.
  • Можуть мати різну міцність і ступінь прозорості.
  • Доступні з матовим покриттям для зниження відблисків.
  • Ідеально підходять для придорожніх рекламних щитів, реклами спортивних стадіонів та інших аналогічних застосувань.

Backlit-тканини або банери з тильним підсвічуванням:

  • Призначені для освітлення з тилу. Забезпечують прекрасне світлопропускання.
  • Добре підходять для цифрового друку. Зображення виходять дуже чіткими, їх видно навіть у погану погоду і при слабкому освітленні. Можуть також задруковуватися з двох сторін для поліпшення контрастності і глибини зображення.
  • Застосовуються всередині і зовні приміщень, включаючи великі рекламні зображення на виставках, вокзалах, у аеропортах і торгових точках.

Blackout-тканини або непрозорі банери:

  • Не пропускають світло.
  • Як правило, є щільнішими та важчими, мають рівну і гладеньку поверхню з двох сторін.
  • Добре підходять для двостороннього друку, оформлення заходів, вітрин.

Сітки або сітчасті банери

  • Завдяки пористій конструкції менше важать.
  • Мають кращу вітростійкість.
  • Ідеальний варіант для будівельних об'єктів, дуже великих зображень.

Таким чином, для правильного вибору банерної тканини важливо враховувати її тип і спосіб виробництва. Тільки у цьому випадку можна отримати максимально ефективне рекламне зображення, яке буде зберігати привабливість і яскравий зовнішній вигляд у різних умовах і тривалий час.

Компанія AVERS пропонує великий вибір вінілових тканин для друку, а також промислового застосування. Звертайтеся в чат або за телефонами за цікавою консультацією та для знайомства з асортиментом.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!