×
Тел.: (044) 500 3025

31.03.2020

У зв'язку з карантином у нашій країні з'явилися нові вимоги до точок продажів щодо кількості людей і дистанції між ними. Тому в багатьох закладах практикується маркування зон і розташування клієнтів у черзі. Для цієї мети потрібні професійні матеріали, які прослужать необхідний час і при цьому не вимагатимуть переклеювання. На щастя, у Ritrama є чудове рішення.

Вибір матеріалів для підлогового маркування

Поверхня підлог, як правило, не є рівною і гладкою. Вона повинна бути безпечною для пересування і не слизькою. Тому застосування неякісних самоклейних матеріалів не може бути довговічним. У таких рішень немає спеціального клейового шару і запасу міцності, тому вони служать дуже мало. Особливо з урахуванням частих вологих прибирань під час карантину. Під час вибору плівки для підлогової графіки потрібно врахувати ряд чинників:

  • Правильну адгезію. Якщо йдеться про плитку, асфальт, бетон, килимові покриття та інші складні поверхні, у тому числі з широкими стиками, у пріоритеті плівки з посиленим клейовим шаром і міцною адгезією. Якщо у приміщенні рівна підлога — то гарно підійдуть стандартні підлогові плівки з постійним клеєм — вони будуть довго експлуатуватися без видимих ​​пошкоджень.
  • Відсутність ковзання. Плівка повинна мати спеціальний сертифікат, виданий авторитетною лабораторією. У деяких випадках також буде потрібне додаткове ламінування, щоб зробити покриття менш слизьким.
  • Пожежну безпеку. Плівки, що використовуються у громадських місцях, також повинні пройти протипожежну сертифікацію, наприклад, на відповідність європейському стандарту EN 13501-1.

Прекрасні рішення Ritrama

Гарним вибором стане використання спеціальної плівки для підлогової графіки Ritrama RI-JET 140 Floor Talker. Цей матеріал підходить для цифрового друку, має поліпшений клейовий шар на основі сольвенту, а також підвищену товщину. Це дозволить не тільки маркувати зони у торговому залі, а й нанести необхідні написи і навіть рекламу. Також важливою особливістю є можливість демонтажу без залишків клейового шару.

Ще один прекрасний варіант для якісного маркування підлоги — Ritrama RI-JET 100 Deco-Wall. Плівка призначена для нанесення графіки на нерівні поверхні, а також на аполярні матеріали, включаючи прогумовані поверхні, поліетилен, поліпропілен.

Обидві плівки мають функцію блокування кольору фону, тому практично на будь-якій поверхні інформація буде виглядати вельми привабливо.

Важливо пам'ятати, що для підлогової графіки середньої та великої площі рекомендується використовувати ламінацію з ембосуванням. Для цього підійде Ritrama RI-121/200 Floor Talker. Це дозволить уникнути швидкого стирання надрукованої інформації, а також знизить ризик ковзання при попаданні вологи на глянцеву поверхню плівки.

Підлогова графіка: технологія нанесення

При підготовці матеріалів перевага надається макетам із заокругленими краями, оскільки вони мінімізують можливість підриву матеріалу. Будь-яка поверхня для нанесення повинна бути чистою, сухою і теплою (не нижче + 10°С), щоб досягти максимальної адгезії за мінімальний час.

  • Перед нанесенням на плитку або ламінат, необхідно помити підлогу мийним засобом і водою, а потім протерти поверхню ізопропіловим спиртом і дати їй повністю висохнути.
  • Якщо необхідно наклеїти плівку на асфальт або бетон, також важливо видалити увесь бруд. Після миття водою, потрібно дочекатися повного висихання.

Компанія AVERS пропонує різноманітний асортимент рішень для сучасних завдань. Професійні менеджери із задоволенням розкажуть про особливості матеріалів і допоможуть зробити правильний вибір. Звертайтеся у чат або за телефонами.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!