×
Тел.: (044) 500 3025

24.01.2020

Шукаєте найкращий спосіб організувати роздаткові матеріали та рекламну літературу в офісі, магазині або на виставковому стенді? Різні підставки для рекламної продукції — прекрасний варіант. На ринку представлена ​​величезне розмаїття видів і форм, виготовлених з оргскла, металів або дерева. Поговоримо про переваги тримачів із тонких листових пластиків, зокрема ПЕТ.

Навіщо потрібні пластикові тримачі

Практично кожна організація ділиться інформацією через друковану продукцію. Література на винос і маркетингові рекламні матеріали є економічно ефективним інструментом для будь-якого бізнесу. Таким чином, наприклад, можна надати інформацію про рекламні акції або запропонувати клієнтам наочні посібники для більшої зацікавленості. Тому пластикові тримачі і «кишеньки» для рекламної літератури відповідають комерційним і професійним потребам бізнесу.

Використовуються такі підставки повсюдно — на виставках, офісах, у роздрібних магазинах, ресторанах та інформаційних центрах. Різноманітні конструкції, в тому числі багаторівневі полки з регульованими відділеннями для журналів, листівок і буклетів ідеально підходять для будь-яких торгових точок. Вони дозволяють зручно розмістити рекламні матеріали і зробити їх доступнішими для замовників.

Плюси пластикових підставок

Важлива перевага — економія місця. Наприклад, замість картин або надихаючих цитат можна розмістити настінні вертикальні тримачі для літератури у вестибюлях, коридорах або біля входу. У них можна покласти різні матеріали для читання, включаючи журнали і книги. Так можна створити централізований інформаційний центр, пропонуючи максимальну кількість корисних відомостей або повідомлень від афілійованих компаній.

Крім того, підставки в найбільш помітних місцях — наприклад, стойках рецепції — допомагають акцентувати увагу на конкретній літературі.

Встановлення підставок допомагає перетворити цікавих або колишніх покупців на постійних клієнтів. Друковані матеріали підвищують впізнаваність бренду, нагадуючи клієнтам про послуги бізнесу. Ці «кишеньки» та підставки чудово підходять для відвідувачів центрів, лобі і будь-яких інших зон із інтенсивним рухом, де гості можуть почитати.

Великий вибір стилів і форматів дозволяє відповідати декору будь-якої обстановки.

Кишені з PET —прекрасний вибір

Однією з багатьох дивовижних характеристик ПЕТ (поліетилентерефталату) є його універсальність. Властивості ПЕТ роблять його ідеальним для численних застосувань, тому це один із найпоширеніших пластиків, доступних сьогодні.

Переваги ПЕТ в рекламній сфері:

  • Це дуже легкий пластик. Підставки з ПЕТ дуже мало важать і розміщуються в будь-якому місці. Серед найбільш простих варіантів кріплення — двосторонній скотч.
  • ПЕТ — дуже міцний та ударостійкий матеріал. Також він служить прекрасним газо- і вологозахисним бар'єром, тому чудово захищає рекламну продукцію.
  • Висока прозорість кишень з ПЕТ робить роздаткові матеріали, розміщені всередині, досить помітними.
  • ПЕТ підлягає повторній переробці, що робить його екологічним вибором для компаній, які піклуються про навколишнє середовище.
  • Легка обробка і придатність до термоформування дозволяють виробляти кишені найрізноманітніших форм, щоб реалізувати дизайнерські ідеї і створювати рішення для зберігання різних носіїв, включаючи журнали, листівки, буклети та брошури.
  • Відносно низька ціна дає можливість купити підставки, заощадивши на маркетингових витратах.

Отже, ПЕТ — чудово підходить для виготовлення різних «кишеньок» і підставок для рекламних роздавальних матеріалів. Готові вироби мають ряд переваг, порівняно із аналогічною продукцією, виробленою з іншої сировини.

Компанія АВЕРС пропонує прекрасний асортимент листових пластиків різної товщини для різноманітних завдань. Звертайтеся у чат або за телефонами, щоб отримати професійну підтримку і допомогу у виборі.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!