Один матеріал — кілька рішень (плівки ORAJET 3640/3620/3641)

08.02.2021
Корисна інформація Застосування матеріалів Самоклеючі плівки
Прочитали: 2402
Один матеріал — кілька рішень (плівки ORAJET 3640/3620/3641)

Плівки — універсальний спосіб нанести рекламний меседж практично на будь-яку поверхню, декорувати різні приміщення. Однак способи формування зображення істотно відрізняються, залежно від типу обраної плівки. Для одних проектів найкращим вибором стане плотерна аплікація, в інших випадках — краще віддати перевагу плівкам для друку.

Особливості плотерной реклами

Отже, друк і плотерне різання — це різні методи створення вінілових стікерів, що пропонують різні варіанти використання і ефекти.

Для створення повнокольорових стікерів, зображення необхідно спочатку надрукувати, а потім вирізати за допомогою плотера. А для простих рекламних або декоративних зображень вигідніше використовувати аплікаційні кольорові плівки.

Встановлення плотерной реклами займає більше часу і вимагає більше ручних робіт, якщо в зображенні бере участь більше 3 кольорів. У такому випадку іноді вигідніше надрукувати їх на одній плівці. Крім того, плотерні плівки мають однотонну поверхню і обмежені асортиментом кольорів. Виняток становлять напівпрозорі вітражні плівки, оскільки для створення деяких відтінків можна накладати різні частини кольорових малюнків один на одного. Це складний і часто дорогий процес.

При цьому плотерні аплікації не мають фону, тому виглядають так, як ніби намальовані безпосередньо на рекламній поверхні.

Плотерний вініл є стійкішим до сонячного світла і з меншою ймовірністю знебарвлюється, ніж вініл із друком, а це означає, що він ідеально підходить для зовнішніх вивісок або вітрин. Але надруковане зображення можна захистити за допомогою ламінації.

Переваги матеріалів для друку

Для створення друкованого зображення і тексту використовуються частіше широкоформатні струменеві принтери. Важлива особливість — можливість отримати точний колір, що відповідає відтінку з довідників Pantone і корпоративних бренд-буків. Також у цьому випадку можна відтворювати фотографічні зображення, зображення з затінюванням або градуйований дизайн, а не просто штриховий малюнок. Це означає, що можна створювати оригінальні рекламні або дизайнерські проекти. При цьому цифровий друк дозволяє виробляти великі обсяги з економією трудовитрат.

Крім того, друкарський вініл дуже легко наносити і видаляти, оскільки найчастіше повнокольорові зображення наносять на великі площі і дизайн відділяється від підкладки у вигляді цілісного шматка.

Водночас часто вініл для друку є не таким стійким до погодних умов, як плотерні плівки, тому потрібно правильна експлуатація матеріалу під час друку і ламінування для захисту від прямих сонячних променів і знебарвлення.

Якісна підкладка насамперед

Для отримання по-справжньому насичених живих зображень важливо підібрати якісний матеріал із поверхнею, спеціально підготовленою для друку. Прекрасним вибором стане самоклейна плівка ORAJET 3640. Це дуже популярний серед рекламістів матеріал, який чудово підходить для друку сольвентом, латексом і УФ. Різна ширина рулонів дає можливість підібрати оптимальний варіант і заощадити на відходах. У лінійці присутні плівки в білому кольорі та прозорі, з матовим і глянцевим оздобленням. Постійний прозорий клей гарантує гарну адгезію до різних поверхонь. Плівка ORAJET 3640 придатна для тривалої зовнішньої експлуатації до чотирьох років.

Якщо немає необхідності в тривалому використанні і, навпаки, на перший план виходить можливість постійно швидко змінювати зображення, наприклад, для сезонного декору або мінливих акцій, — варто обрати ORAJET 3620. Плівка ORAJET 3620 має ті ж переваги, що і ORAJET 3640, з істотною відмінністю: тут використовується тимчасовий клей, який дуже легко видаляється з різних поверхонь.

Ще одне рішення для друку, що дозволяє заощадити час на монтажі і отримати всі переваги вражаючих зображень, — ORAJET 3641. В даному випадку головна відмінність від попередніх плівок — клейовий шар сірого кольору. Він «маскує» колір фону і гарантує точне відтворення кольорів, що є особливо важливим для компаній із затвердженими корпоративними кольорами.

Отже, плівки для друку пропонують багато можливостей для яскравої привабливої ​​реклами з різними варіантами застосування. Хочете дізнатися більше про різноманітні рекламні і дизайнерські матеріали, підібрати оптимальне рішення для конкретного проекту? Звертайтеся до менеджерів AVERS за телефонами або в чат.