×
Тел.: (044) 500 3025

28.07.2020

За останнє десятиліття спосіб рекламування бізнесу повністю змінився. Багато людей уникають друкованих видань і намагаються закрити спливаючу цифрову рекламу. Традиційні методи стають менш ефективними, і це одна з причин росту популярності реклами на авто. У якісної автомобільної графіки є і безліч інших переваг.

Переваги реклами на транспорті

Отже, реклама на авто – це дуже ефективний спосіб донести інформацію до споживача, завдяки численним плюсам.

Необмежена географія. Реклама працює у будь-якому місці, де рухається автомобіль. Її можуть помітити інші водії, пішоходи та люди в навколишніх будівлях. Навіть якщо авто не пересувається протягом дня, а стоїть припаркованим, реклама все ще працює. Якщо когось вона зацікавить, є шанс, що контактну інформацію запишуть або сфотографують.

Локальний таргетинг. Багато споживачів вважають за краще мати справу з місцевими компаніями. Реклама на авто дозволяє потенційним клієнтам дізнатися, що власник бренду належить до місцевих підприємств.

Помітність. Транспортні засоби з написом або зображеннями завжди привертають увагу. Іноді така реклама — це прекрасний спосіб справити перше враження. Водночас важливо переконатися, що автомобіль виглядає професійно і естетично, а написи легко читаються. Оскільки на прочитання у людей є мало часу.

Відсутність нав'язливості. Сучасні споживачі готові платити, щоб уникнути реклами, наприклад, якщо це стосується мобільних додатків. Така реклама є агресивною. Автомобіль дає можливість людям дізнатися більше, коли у них є час. Це швидше пропозиція, ніж вимушена зустріч.

Економічна ефективність. У порівнянні з традиційними рекламними носіями, такими як телебачення, радіо та друк, реклама на рухомих транспортних засобах забезпечує низьку вартість. При цьому, за даними Cox Communications, 47% з опитаних людей 18-34-річного віку відзначають, що автореклама запам'ятовується найкраще. Один автомобіль здатний досягати 30 000-80 000 показів в день, що досить багато для такого невеликого рекламного інструмента.

Легка заміна. При бажанні замінити рекламне зображення немає необхідності купувати новий транспортний засіб. Досить видалити плівку. При цьому забезпечується свіжий вигляд автомобіля. Це полегшує можливість випробувати різні дизайни, щоб визначити, який із них привертає найбільшу увагу і викликає найкращий відгук у споживачів.

Комплексна реклама. Плівки на автомобілях зазвичай є не єдиним способом охоплення цільової аудиторії. Вони чудово доповнюють інші маркетингові стратегії.

Додатковий захист. Крім привабливості, плівка служить чудовим захистом для автомобіля, дозволяє уникнути подряпин і знебарвлення фарбового покриття.

Абсолютне володіння. Одна із проблем традиційної реклами, особливо рекламних щитів і друкованих ЗМІ, полягає в тому, що місце, яке придбане, може бути використане конкурентом, щойно закінчиться термін дії контракту. Такого не станеться з власним автомобілем. Власник повністю контролює зовнішній вигляд і розмір реклами.

Довговічність. Якісні плівки зберігають привабливість 5-7 років. Одноразові інвестиції служать тривалий час.

Розмаїття дизайну. Плівки для автомобілів бувають різних кольорів і текстур: від вуглецевого волокна, зміїної шкіри — до матового, сатинового або прозорого покриття з імітацією скла. Асортимент практично безмежний.

Oracal 751: прекрасний вибір

Запорука успішної рекламної кампанії з використанням автомобілів — вибір якісної плівки. Це складний процес, оскільки графіка не тільки повинна мати гарний вигляд одразу після нанесення, але і зберігати зовнішній вигляд, незважаючи на зміни погоди і температури.

Чудовим рішенням стане вибір на користь продукту від світового лідера — Oracal 751. Ця лита плівка відрізняється прекрасною стабільністю і довговічністю (5-8 років) і призначена для нанесення реклами на авто. Вона прекрасно лягає на складні поверхні з вигинами, стиками та заклепками.

Найширший асортимент кольорів і відтінків (117) дасть можливість нанести потрібну рекламу на автомобіль у будь-якому необхідному стилі. Придатність до плотерного різання ще більше посилює можливості дизайнерів.

Отже, автомобільна реклама — затребуваний і популярний зовнішній носій. Він дозволяє вразити клієнтів, повідомити їм про бренд, дає можливість створювати зв'язки зі споживачами.

Компанія AVERS пропонує безліч ефективних рекламних рішень, в тому числі для брендування транспорту. Звертайтеся у чат або за телефонами — і наші менеджери-професіонали допоможуть зробити правильний вибір, виходячи з конкретних завдань.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!