×
Тел.: (044) 500 3025

16.07.2019

Бажаєте запропонувати клієнту незвичне рекламне рішення, яке коштує не дуже дорого, але при цьому буде помітним для величезної кількості людей? Зверніть свою увагу і увагу замовника на транспортні стрічки для багажу в аеропорту. Саме в цьому місці збирається більшість пасажирів і проводить тут досить багато часу, тому реклама обов'язково потрапить в поле зору. Нанести зображення на цей вельми нестандартний носій допоможе чудова комплексна пропозиція від компанії АВЕРС.

Переваги реклами на транспортній стрічці

Отже, біля транспортної стрічки збираються майже всі пасажири і уважно стежать за конвеєром в очікуванні багажу. Таким чином, можна говорити про істотне охоплення аудиторії з певним фінансовим становищем. При цьому, на відміну від тих же роздавальних матеріалів або щитів із рекламою, на цей рекламний носій в будь-якому випадку буде спрямований погляд людей.

Найчастіше в аеропортах рекламуються бренди, які пропонують преміальні товари, або пов'язані з продукцією для подорожей. Тим часом, багажний конвеєр може бути універсальним носієм і підійде для реклами практично будь-яких сервісів або продуктів.

Яскраві незвичайні стрічки добре позначаються і на іміджі самого аеропорту — їх обов'язково запам'ятають.

Складнощі

Нанесення реклами на прогумований транспортний конвеєр пов'язане з певними складнощами. В першу чергу, в разі застосування самоклейних матеріалів потрібна плівка зі спеціальним клейовим шаром, здатним утримуватися на складних і аполярних поверхнях. Другим важливим моментом є «антивандальність» — здатність носія зберігати привабливий зовнішній вигляд, незважаючи на жорсткі умови експлуатації: на стрічку потрапляє важкий багаж, є ймовірність протікання води або хімікатів. Також важливо уникнути прослизання, для чого зображення слід покрити матовим ламінатом.

Рішення

В результаті численних випробувань, інженери АВЕРС отримали чудове комплексне рішення. В його основі — Ritrama RI-JET 50 Deco-wall. Це дуже тонка лита плівка (50 мкм), що відрізняється прекрасною адгезією до складних поверхонь, включаючи гуму. Важлива для реклами умова — прекрасна придатність до цифрового друку різними типами чорнил.

Якщо ж зверху нанести плівку для ламінування підлогової графіки Ritrama RI-121/200 Floor Talker, то складна експлуатація абсолютно не становитиме небезпеки. Крім того, продукти не будуть ковзати і спроститься демонтаж.

Ritrama RI-JET 50 Deco-Wall

Лита ПВХ-плівка з глянцевою поверхнею добре облягає рельєфні або шорсткі поверхні. Завдяки спеціальним мікроканалам в клейовому шарі, під час її нанесення не утворюються бульбашки повітря.

Хороша сумісність з сольвентними, екосольвентниими, УФ- і латексними чорнилами — ще одна беззаперечна перевага продукту.

RI-121/200 FLOOR TALKER

Прозора рельєфна (з ембосуванням) ПВХ-плівка призначена для захисту підлогової графіки від стирання і УФ-променів. Крім того, вона має антиковзаючий ефект, що робить її безпечною для відвідувачів, не втрачає властивості під впливом екстремальних температур, вологи і хімікатів.

Робочий процес

При виготовленні реклами на плівку наноситься друк, після чого матеріал витримується до 24 годин для остаточного закріплення чорнила і видалення їх носія. Потім відбувається ламінація і вирізання з отриманого «сендвіча» необхідних фрагментів на плотері. Можливий варіант, коли ламінація клеїться з випуском на 5-10 мм для зменшення сходинки переходу і зниження ризику підриву плівки. Також рекомендується створювати макет з округленими кутами, щоб уникнути підриву плівки (загальне правило для плівок, які працюють у важких умовах).

Після наклеювання зображення на попередньо очищений конвеєр, його необхідно знерухомити на 12-24 годин.

Приблизний термін експлуатації готового виробу -1-2 місяці. Подальший демонтаж не викликає ніяких проблем.

Отже, в асортименті компанії АВЕРС є готове рішення для брендування транспортних стрічок в аеропортах. Приваблива пропозиція допоможе власникам брендів посилити впізнаваність і поекспериментувати з новими рекламними носіями. Отримати вичерпну інформацію про різні продукти для ринку реклами можна за телефонами або в чаті. Звертайтеся:

Київ (044) 500 3025

Дніпро (056) 766 0649

Житомир (041) 244 5033

Запоріжжя (061) 221 0921

Львів (032) 244 4471

Одеса (048) 234 2549

Харків (057) 784 1754



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!