×
Тел.: (044) 500 3025

24.02.2020

При підборі відповідної самоклейної плівки для рекламних проектів принциповим аспектом є різновид покриття — глянцеве чи матове. Навіть якщо плівки представлені в одній серії і мають схожі характеристики, остаточний результат буде помітно відрізнятися. Від правильного вибору залежить і привабливість, і ефективність реклами. Кожен різновид має свої плюси і мінуси і підходить для вирішення конкретних завдань. Нагадаємо, в яких випадках, варто віддавати перевагу тому чи іншого матеріалу.

Візуальна різниця і фактура

Глянцева і матова поверхня — це популярні покриття, які можна знайти в різних галузях і продуктах, включаючи фарби, фотографії, захисні плівки тощо. Візуальна різниця стосується як самих матеріалів, так і нанесених друкованих зображень.

Глянцевий верхній шар блищить і відбиває світло і кольори, надає блиск і сяйво гладкій поверхні. Тому нанесені зображення виглядають більш яскравими і живими.

Матовий шар приглушує блиск. Лицьова поверхня матових плівок не відбиває світло. Кольори виглядають тьмянішими, але водночас більш природними.

Глянцеве покриття

Якщо йдеться про прозорі плівки, то глянцеве покриття робить їх ще більш прозорими, тому матеріал виглядає кришталево чистим. При наклеюванні на глянцеву поверхню створюється ефект прямого друку (за умови рівномірного нанесення клейового шару на плівку). Матова прозора плівка дає такий ефект тільки на матовій поверхні.

Фактура глянцевої плівки нагадує фотопапір і на дотик є дуже гладкою. Матовий папір має приємну бархатисту фактуру, нагадує про розкішний атласний одяг. Матова текстура також може допомогти приховати бульбашки.

Чим гарна матова плівка

Основна перевага матового покриття — відсутність відблисків. Плівки не сліплять під впливом сонячного або будь-яких інших джерел світла (в разі використання всередині приміщення) і є більш погодостійкими. Крім того, таку ПВХ-плівку важче подряпати, на ній не видно відбитки пальців, дефекти наклеювання також малопомітні.

З цієї причини матові плівки — пріоритетний вибір як для зовнішньої, так і для інтер'єрної реклами. Крім того, вони відмінно підходять для оформлення блискучих поверхонь — вікон або дзеркал. Матові плівки рекомендується використовувати для реклами, яка згодом буде фотографуватися, і для оформлення виставкових конструкцій — також завдяки поверхні, яка не має відблисків. Зрідка матові плівки застосовуються в автостайлінгу — щоб зробити вигляд автомобіля унікальним.

Застосування глянцю

Якщо на глянцеві плівки потрапляє світло, то присутній ефект відблисків. Також матеріал є дуже чутливим до відбитків пальців і плям. Тому часто цей різновид вінілу використовується для інтер'єрної реклами та дизайну.

Водночас час глянцеве оздоблення є найбільш традиційним для автомобільних покриттів, оскільки імітує лакофарбове покриття автомобілів і асоціюється з преміальним сегментом. Матова поверхня виглядає вельми привабливо, але застосовується значно рідше.

Ritrama L100 і M300: ідеально для експериментів

Отже, і матове, і глянцеве покриття мають свої особливості. Сумніваєтеся в тому, який вибір зробити? Розгляньте прекрасний асортимент першокласних плівок Ritrama L100 (глянцеві) і M300 (матові). Широкий вибір кольорів і фактур допоможе реалізувати сміливі творчі ідеї, а найвища якість — гарантія привабливої і довгострокової реклами.

Обидві серії чудово підходять для плотерного різання і можуть застосовуватися як всередині, так і зовні приміщень. Вони гарно справляються з перепадами температури і мають гарну адгезію до різних поверхонь.

Компанія AVERS пропонує користувачам різноманітний вибір самоклейних плівок від провідних світових виробників. Звертайтеся в чат або за телефонами за професійною допомогою у виборі оптимальних рішень для конкретних завдань.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!