×
Тел.: (044) 500 3025

17.02.2021

Зовнішні щити — популярна форма реклами. Однак цифрові технології та зміна рекламних пріоритетів вимагають переоцінки стратегій. Ринок зовнішньої реклами зазнає певних труднощів, але, на думку експертів, залишається вельми перспективним, оскільки багато користувачів відчувають цифрову втому. Водночас у сегменті спостерігається трансформація: зростає популярність динамічних цифрових моделей.

млрд у 2023 році.

Оцінюючи ринок зовнішньої реклами 2021, можна сміливо стверджувати, що одним із найпоширеніших видів реклами є цифрові щити. Згідно з дослідженнями Американської асоціації зовнішньої реклами, їх кількість за останні кілька років зросла на 43,3%.

Переваги цифрових бордів

Популярність цифрових рекламних щитів зростає невипадково. Одна з основних переваг такої реклами — максимальна доступність при мінімальних зусиллях. Користувачам не потрібно вмикати пристрої, купувати журнали або газети, входити в соціальні мережі, щоб побачити меседж.

За оцінками AdQuick, 71% потенційних клієнтів регулярно переглядають рекламні щити. Великий розмір у комплексі з динамічним зображенням забезпечує помітність реклами. Її практично неможливо не помітити і проігнорувати. Цифрові технології дозволяють рекламістам більш творчо підходити до контенту.

Можливість оперативно змінювати зображення і кооперуватися з іншими брендами допомагає знизити витрати. Крім того, можливість демонструвати кілька сюжетів дозволяє краще контролювати ефективність реклами. Скажімо, деякі оголошення краще сприймаються в статиці, а іншим потрібні яскраві візуальні ефекти.

Ще одна перевага цифрових медіа — простіша мультиканальна інтеграція. Контент легше масштабувати і транслювати по різних каналах, погоджуючи його з іміджем бренду.

Головне якість

Отже, цифрові рекламні щити поєднують в собі найкраще від традиційної реклами з новими технологіями, оскільки пропонують можливість відображати динамічні повідомлення, які можна легко регулярно змінювати, при цьому зберігають відносно низьку вартість і охоплюють широку аудиторію.

Однак багато в чому успіх рекламного меседжу залежить не тільки від продуманого контенту, але і від оформлення цифрового щита в цілому. Тому важливо звернути увагу на матеріали, за допомогою яких він оформлений. Гарним вибором стане сучасний і високотехнологічний алюмінієвий композит ECOBOND. Він є дуже легким, тому не перевантажує основну рекламну конструкцію. При цьому панелі прекрасно виглядають. У асортименті представлене ​​розмаїття відтінків і декору поверхні, що дає можливість вписувати дизайн щита у навколишнє середовище.

Атмосферна стійкість, площинність і термостабільність алюмінієвого композиту — гарантія довговічності цифрового білборда. Важливо й захистити сам дисплей від ударів та інших негативних впливів. Ідеальний спосіб — використовувати екран із монолітного полікарбонату. Прозорий полікарбонат забезпечує видимість зображення, при цьому матеріал відрізняється винятковою міцністю. Розбити його без спеціальних інструментів практично неможливо.

Компанія AVERS пропонує дизайнерам і рекламістам асортимент найрізноманітніших матеріалів для реклами і просування. Бажаєте підібрати оптимальне рішення? Телефонуйте менеджерам або пишіть 



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!