×
Тел.: (044) 500 3025

05.12.2018

Ринок зовнішньої реклами зростає. Щоб концентруватися на найперспективніших напрямах, необхідно ретельно аналізувати вектори розвитку. Найближчим часом буде зберігатися потреба в креативному дизайні, екологічних і економічних матеріалах.

Друк, а не цифра

Незважаючи на зростання цифрової реклами, друковані вироби залишаються пріоритетним вибором для багатьох галузей, особливо, коли йдеться про бізнес середнього масштабу. Надійні і довговічні конструкції, які не потребують суттєвих витрат, найчастіше стають важливою складовою в маркетингових стратегіях.

Екологічність

Найбільш відповідальні постачальники витратних матеріалів постійно вдосконалюють програму поставок, пропонуючи зелені матеріали і екологічні технології. Цей тренд стає дедалі актуальнішим обороти, оскільки люди виявляють більше зацікавленості до захисту навколишнього середовища. Саме безпека природи стає одним із основних чинників при виборі підкладки і технології друку.

Свіжий контент

Рекламна індустрія — інноваційна і креативна. Основна мета — залучити потенційного клієнта, тому всі зусилля спрямовані на пошук цікавих рішень. Найчастіше в основу дизайну лягають реальні фото реальних людей або предметів замість фотографій із банків зображень.

Реклама на транспорті

Брендування транспорту стає дедалі популярнішим, оскільки відмінно працює на впізнаваність бренду. Це стосується і невеликих компаній, і великих торгових мереж. Раніше плівку обклеювали переважно наносили на великі транспортні засоби, сьогодні можна цікаво оформити і невеликі автомобілі, і мотоцикли.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!