×
Тел.: (044) 500 3025

22.07.2020

Згідно з опитуванням CreditCards.com, майже 80% респондентів хоча б один раз зробили імпульсивні покупки в магазині. Цього б не сталося, якби предмети не були яскраво представлені в потрібному місці та в потрібний час. Роздрібні продавці повинні взаємодіяти з покупцями і стимулювати їх купувати більше товарів. Прекрасний спосіб цього досягти — підготувати якісні РОS-матеріали.

Що означає POS?

POS розшифровується як Point of Sale (точка продажу). Point of Sale Marketing — різновид маркетингової стратегії в магазині, яка може стати ефективним і дієвим способом для посилення продажів і збільшення загального прибутку. За умови правильної реалізації кампанія у точках продажів може використовуватися для підвищення впізнаваності бренду.

POS — це не просто доповнення до системи торгових точок, це спосіб взаємодії між клієнтом і продуктом, яка відбувається поблизу місця фактичного продажу. Мета полягає у тому, щоб привернути увагу покупців, які вже знаходяться в магазині і готові зробити покупку, до певних продуктів. Це дає можливість підприємствам роздрібної торгівлі в останню хвилину впливати на подробиці купівельного рішення.

Побудова успішної стратегії POS залежить від правильного вибору часу, правильного дизайну і матеріалів, а також комбінації з іншими маркетинговими тактиками.

Різновиди POS-матеріалів

Незалежно від того, чи представляєте ви підприємство роздрібної торгівлі, автосалон чи, наприклад, садовий центр, вам потрібно обрати правильну одиницю для демонстрації своєї продукції і просування своїх послуг. Існує різноманітний асортимент POS-матеріалів. Кожен варіант має свій унікальний набір переваг. Серед найпопулярніших:

  • Касові стойки. Мабуть, одне з найцінніших місць в магазині. Однак слід бути обережним, щоб не пропонувати тут занадто великий вибір товарів. Чудово підійдуть дрібні предмети гігієни, косметичні або споживчі товари, продукти харчування.
  • Окремі вітрини — прекрасний варіант для продуктів, на які необхідно звернути особливу увагу. Місця на полицях у роздрібній торгівлі коштують багато, а торгові стенди та окремо розташовані вітрини ідеально підходять для максимізації торгового потенціалу магазину. Розташовані акуратно на кінцях проходів, у кутках і навколо кас, такі конструкції дозволяють зручно використовувати доступний простір і сприяють збільшенню числа імпульсивних покупок.
  • Прозорі кошики. Найчастіше використовуються для невеликих пакувань продуктів, таких як цукерки і туалетні товари, — таких речей зазвичай беруть кілька за один раз. Контейнери є корисними для зберігання і продажу в великих кількостях, а також для наголосу на знижки. І оскільки вони стоять окремо, їх можна побачити або взаємодіяти з ними з усіх боків.
  • Різноманітні вивіски. Поряд зі збільшенням поличного простору, дисплеї POS можуть бути використані для залучення уваги до поточної пропозиції. Підвісні вивіски, рекламні воблери, плакати і подібні вироби — все це можна використовувати для привертання уваги перехожих, а також для освітлення основних рекламних акцій і пропонованих продуктів.

Переваги POS-матеріалів

POS-дисплеї можуть допомогти як роздрібним продавцям, так і покупцям полюбити той чи інший бренд. Ось найбільш значущі переваги якісних POS-матеріалів:

  • Спіймати погляд клієнта. Покупці в магазині часто зосереджені на пошуку конкретного продукту. Одна тільки упаковка часто є занадто малою, щоб здійснити на покупця вплив без найменшої допомоги, незалежно від того, наскільки вона є привабливою. Використання більших носіїв, таких як пластикові модульні дисплеї або вивіски на полицях, підвищує ймовірність того, що покупці помітять конкретний бренд і здійснять покупку.
  • Виділити бренд. POS-дисплеї полегшують пошук торгової марки в магазині. Вони надають більше місця для брендингу та дають можливість краще розповісти покупцям про унікальні цінності, які продукт пропонує, саме в той час, коли вони збираються зробити покупку.
  • Акцентувати увагу. Часто POS-матеріали або розташовуються окремо, або прикріплюються до кінців полиць. Продукт, таким чином розміщується на видному місці.
  • Економічне просування. POS-дисплеї — це економічно ефективний спосіб повідомити про бренд. Він дозволяє підвищити продажі без істотних витрат. Виготовлення подібних конструкцій коштує значно менше, ніж реклама на різноманітних медіаплатформах.

Таким чином, POS-матеріали — це прекрасний спосіб збільшити простір, доступний у торговому залі, залучити клієнтів і посилити просування товарів. Великий вибір різноманітних конструкцій і виробів дозволяє знайти оптимальне рішення для кожного конкретного завдання.

Компанія AVERS пропонує прекрасний асортимент різноманітних матеріалів для виготовлення виставкових і торгових конструкцій, яскравих і привабливих POS-матеріалів. Звертайтеся до наших менеджерів у чат або за телефонами за професійною консультацією.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!