Плівки для авто: трохи історії

15.02.2021
Застосування матеріалів Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 2285
Плівки для авто: трохи історії

Транспортні засоби стали носієм реклами і об'єктом для персоналізації відтоді, як Генрі Форд представив свою першу модель. Ще на початку 20-го століття на автомобілі, що використовувалися в автоперегонах, наносилися номера та маркування, щоб їх можна було ідентифікувати на трасі. Також на перегоновому транспорті була присутня інформація про спонсорів. Підприємливим бізнесменам не потрібно було багато часу, щоб побачити потенційні вигоди від реклами на автомобілях.

Хто перший

Все почалося з однієї маленької ідеї та за багато років перетворилося на досить важливу галузь, що швидко розвивалася. Без сумніву, обклеювання автомобілів сьогодні — один із найбільш універсальних, доступних і економічних способів просування бренду.

Історія друку на плівках бере свій початок приблизно наприкінці XIX століття: саме тоді з'явилася перша реклама на автомобілях. Мілтон Херші наніс рекламу бренду Hershey Chocolate на борти своїх корпоративних авто. Фарба була єдиним доступним варіантом на той час, і знадобилося ще 50 років, щоб новий матеріал — вінілова плівка — замінив фарбу як кращий варіант для обклеювання автомобілів і реклами.

Вініл виходить у світ

ПВХ був отриманий французьким хіміком Анрі Віктором Реньо у 1835. Однак комерційне застосування пластику спочатку обмежувалося його надзвичайною жорсткістю. Лише у 1926 році компанія Goodrich (США) стала виробляти те, що зараз називається пластифікованим ПВХ. Відкриття цього гнучкого інертного продукту забезпечило комерційний успіх полімеру, призвело до появи абсолютно нової галузі. Вініл — основа для безлічі найрізноманітніших продуктів, які використовуються щодня. Матеріал може бути товстим або тонким, гнучким або жорстким, будь-якого кольору.

Наприкінці 1950-х років самоклейна ПВХ-плівка почала використовуватися для реклами на транспорті. Спочатку вініл був дорогим і тільки великі компанії та уряд США мали достатньо грошей, щоб дозволити собі використовувати самоклейну вінілову графіку. Крім того, можливості вінілового друку були обмежені за якістю зображення, кольором і дизайном.

Технологічний прогрес

До 1980-х розвиток технологій у галузі виготовлення плівки, висікання і друку зробив використання самоклейного вінілу доступним для малого бізнесу. При цьому з'явилася можливість друкувати високоякісні зображення з прекрасною деталізацією.

На початку 1990-х плотерні плівки замінюють фарбу і стають кращим методом нанесення написів і логотипів.

Також у 21 столітті на ринку з'являється плівка для повного обклеювання автомобілів. Перші вінілові плівки пошкоджували фарбу автомобілів. На відміну від них сьогоднішній вініл захищає початкове покриття і може бути легко видалений фахівцем у будь-який час. Це гідна альтернатива новому фарбуванню з нескінченної варіативністю.

Обклеювання автомобіля дає безліч переваг як для просування, так і просто для індивідуалізації зовнішнього вигляду транспорту.

Oracal 751: яскраво і ефективно

Світовий лідер у галузі вінілових плівок компанія ORAFOL випускає широкий асортимент продуктів для нанесення на транспорт. Oracal 751 стане прекрасним вибором завдяки стійкості до високих навантажень, абразивної дії вітрів, складних погодних умов.

Лита плівка відрізняється стабільними розмірами, добре підходить для нерівних поверхонь і поверхонь зі швами та виїмками. У лінійці присутні глянцеві плівки у 116 відтінках, а також матова біла і матова чорна.

Для якісного зображення, яке формується за допомогою плотерних плівок, також важливо використовувати надійні монтажні плівки, які мають достатню силу адгезії і при цьому легко видаляються в кінці роботи. Оптимальним варіантом стане ORATAPE МТ80Р. Серед її переваг можливість багаторазового використання, зручна розмітка, наявність підкладки, якісний клей.

Компанія AVERS — офіційний представник ORAFOL в Україні. Хочете придбати оригінальну продукцію від надійного постачальника за доступними цінами, підібрати оптимальне рішення або обмінятися надихаючими ідеями? Звертайтеся до менеджерів — у чат або за телефонами.