×
Тел.: (044) 500 3025

24.10.2019

Будь-який виробник і роздрібний продавець прагне використовувати ефективні маркетингові інструменти, щоб привернути більше покупців до полиць і вплинути на рішення про покупку. Крім барвистої упаковки важливу роль відіграє оформлення полки, на якій представлений товар. Відмінним стимулом, який спонукає придбати конкретний продукт, може стати яскраво оформлений шелфтокер.

Що таке шелфтокер

Шелфтокер — це невеликий рекламний виріб, прикріплений до полиці в магазині. Дослівно в перекладі з англійської shelf talker означає «той, що говорить на полиці». Шелфтокери призначені привернути увагу клієнта до певного товару, а також спрямувати покупця в магазині до певного розділу. По суті, це своєрідні мовчазні продавці, які відіграють важливу роль у роздрібному середовищі.

Для чого потрібен шелфтокер

Зі скороченням персоналу, «спікери на полицях» є все більш важливими в магазинах. Як правило, це яскраві і сміливі вироби, з коротким текстом і закликом до дії. Вони використовуються в різних типах бізнесу, таких як супермаркети, міні-маркети, автозаправні станції, книжкові, господарські та будь-які інші магазини. Призначення шелфтокерів:

  • акцентувати увагу на нових продуктах;
  • стимулювати клієнтів обрати продукти конкретного бренду;
  • привернути увагу до акцій, сезонних і спеціальних пропозицій;
  • сприяти впізнаваності бренду;
  • інформувати про переваги та особливості товару;
  • просувати додаткові послуги.

Переваги використання шелфтокерів для бізнесу численні і включають в себе:

  • економічну ефективність;
  • неймовірно легке кріплення і демонтаж, відсутність складних інструкцій щодо збирання. З цим завданням може впоратися будь-який співробітник;
  • велике розмаїття дизайнів;
  • невеликий розмір, завдяки чому вироби не будуть займати багато місця в магазині, коли не використовуються.

Як виглядає шелфтокер

Найчастіше шелфтокери представляють собою прозорі пластикові кишені, в які вставлено цінники і інша інформація про продукти, що зберігаються на полиці.

Однак сучасні технології дозволяють виготовляти шелфтокери найрізноманітніших форм і розмірів, в тому числі конструкції з підсвічуванням, щоб виглядати помітно, відповідати задуму дизайнера, формі магазинних полиць і не ускладнювати доступ до самих товарів.

Як виготовити шелфтокер

Виготовлення шелфтокерів зводиться до трьох основних етапів: продумати концепцію і розробити дизайн, замовити в друкарні, розмістити на полицях.

Найважливіша складова в цій схемі, що впливає на всі інші, — визначитися з матеріалом, з якого буде виготовлятися виріб. Серед найбільш популярних варіантів — папір, пластики і самоклейна плівка.

Шелфтокери з ПВХ: бюджетно і оптимально

Найбільш поширений варіант — шелфтокери з ПВХ. І зовсім не даремно. Шелфтокер із ПВХ — це дуже бюджетне рішення. Крім того, такий виріб дуже мало важить і зручно експлуатується.

ПВХ також є довговічним матеріалом, його легко формувати, що дозволяє реалізовувати різні дизайнерські ідеї. Серед інших переваг — привабливий зовнішній вигляд і прозорість, можливість повторної переробки і хімічна стабільність, що є особливо важливим, якщо йдеться про шелфтокери для магазинів будівельної або побутової хімії.

Отже, шелфтокер — це чудовий рекламний інструмент, які привертає увагу до продукції в магазині і служить додатковим стимулом при ухваленні рішення про покупку. Існує безліч варіантів виготовлення шелфтокерів із різних матеріалів, серед яких найбільш поширеним є ПВХ.

У компанії АВЕРС представлений широкий спектр рішень для виготовлення різноманітних рекламних виробів. Менеджери з задоволенням нададуть професійну консультацію і допоможуть зробити правильний вибір. Звертайтеся в чат або за телефонами:

Київ (044) 500 3025

Дніпро (056) 766 0649

Житомир (041) 244 5033

Запоріжжя (061) 221 0921

Львів (032) 244 4471

Одеса (048) 234 2549

Харків (057) 766 55 90



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!