×
Тел.: (044) 500 3025

17.01.2019

Сьогодні банерна реклама займає істотну частку зовнішньої реклами на міських вулицях, будинках і автомагістралях. На ринку України представлений великий асортимент вінілових тканин, але у споживачів є недостатньо інформації, необхідної для правильного вибору і впевненого використання. Виникають важливі питання: які саме матеріали обрати вибирати та як їх обробити так, щоб форма не зіпсувала змісту реклами.

Вибір матеріалу

Не є таємницею, що широкоформатна рекламна продукція, надрукована на гнучкій підкладці, з часом погіршується. Оформлюючи рекламні вивіски, щити, освітлені та неосвітлені брандмауери, білборди, транспаранти, насамперед слід взяти до уваги місце, де розміщується реклама — на вулиці або всередині приміщень. Від цього залежить вибір матеріалу та чорнил, метод друку.

Усередині приміщень, в метро або підземних переходах, навантаження навколишнього середовища на банер є незначним і критерії вибору зводяться до якості поверхні, міцності при розтягуванні, однорідності ПВХ-покриття і лаку, що поліпшує властивості друку.

Для застосування зовні слід враховувати ряд додаткових чинників, що визначають життєздатність банерної реклами: міцність на розрив під час відповідних вітрових навантажень, стійкість до вологи, обмерзання, коливань температури, світлового і УФ-впливу.

Недостатньо якісні вінілові тканини можуть проявляти себе: погіршується фактура (стає матовою, грубішає), завертаються краї банера, що вільно висить або прикріплений в 4-х точках, з’являються хвилі або випинання на натягнутому матеріалі, виникають тріщини на згинах і лицьовій поверхні під час сильного морозу тощо. Останні прояви зустрічаються вкрай рідко, оскільки більшість великих виробників вирішили проблему з цим, підібравши відповідні пластифікатори для полівінілхлориду, що покриває тканину.

пвх баннер

Але деякі виробники, щоб здешевити продукцію, використовують дешевші матеріали, зокрема, наповнювачі і пластифікатори (їх кількість від 6 до 12), які швидко дифундують на поверхню, погіршуючи еластичність вінілової тканини, знижуючи адгезію фарб та їх стійкість до знебарвлення. Якщо обирати тканину лише за критерієм ціни, є ризик стати заручником власної скупості або некомпетентності.

Класифікація

Вінілові тканини можна поділити на тентові та банерні, виходячи з їхнього застосування. Останні, в свою чергу, поділяються на кілька категорій: Frontlit, Backlit, Blackout і Mesh. Слід зазначити, що поділ є досить умовним, різкого розмежування між категоріями немає.

Банерні і тентові тканини: різниця

Обидва різновиди практично не відрізняються зовні, за структурою тканини та технічними характеристиками, можуть мати різну товщину та колір. Але тентові тканини коштують менше, ніж аналогічні банерні. Продавці вінілових тканин пояснюють: призначення тентових тканин — виготовлення автомобільних тентів, торгових наметів і літніх кафе, а банерні використовуються для рекламної продукції. Але таке пояснення багатьох не задовольняє, оскільки важко зрозуміти, чому тенти не рекомендуються для довгострокової реклами, адже вони мають гарантію 10 років.

Справа в тому, що технологія їх виробництва серйозно відрізняється. Існує така характеристика, як ступінь міграції пластифікатора — скільки пластифікатора виділяється з вінілової тканини з часом. Тентові тканини значно сильніше схильні до міграції пластифікаторів. Вони мають бути гнучкими та еластичними, тому під час виробництва додають максимальну кількість пластифікаторів. Але такі добавки є простими та дешевими речовинами. В результаті через кілька років на тенті утворюється масляниста плівка, яка не дозволяє міцно триматися фарбам або акриловому клею самоклейних плівок, і вони відшаровуються.

Банерні тканини мають дуже низький рівень міграції. Простіше кажучи, пластифікатор не виходить на поверхню і не випаровується. В основі виробництва більш складні хімічні процеси, тому такі тканини коштують більше. Через відсутність на поверхні пластифікаторів, фарби й самоклейні плівки тримаються досить добре і довго.

В асортименті АВЕРС є спеціальна тентова вінілова тканина TENTEX, виготовлена із міцної поліестерової нитки, покритої ПВХ-полімером. Серед її переваг міцність, незначна вага, стійкість до стирання і атмосферного впливу, довговічність і зручність в роботі.

баннер

Різновиди банерних тканин

BACKLIT — для світлових боксів із тильним підсвічуванням. До цієї категорії відносяться банери типу FLEX. Вимоги — достатнє світлопропускання (>25%), хороші світлорозсіювальні властивості і однорідність, відсутність жовтизни на просвіт, малопомітна дрібна сітка, гладенька поверхня, наявність акрилового лаку для гарної адгезії фарб під час широкоформатного струменевого або інших видів друку. Тканина не повинна руйнуватися під дією сольвентних чорнил та жовтіти під дією незначної частки ультрафіолету від люмінесцентних ламп для тильного підсвічування і сонячних променів.

У відбитому світлі (без тильного підсвічування) ці тканини також забезпечують чудову якість кольорового зображення. ФЛЕКС може виконувати подвійну функцію. Його стали застосовувати для онінгів, маркіз, світлових фризів і навісів, на які нанесена рекламна інформація. У темний час доби вони підсвічуються з тилу, яскраво відтворюючи кольорові написи і зображення, що привабливо виглядає й створює вражаючу яскраву рекламу магазинів, кафе і ресторанів, АЗС і інших об'єктів.

FRONTLIT — банерна тканина для реклами з зовнішнім природним або штучним підсвічуванням. Вимоги — однорідне розсіювання світла при освітленні під кутом, відсутність або дуже слабке пропускання світла крізь тканину, висока погодостійкість. Такі вінілові тканини найчастіше застосовують для великих рекламних площ, тому вимоги до міцності, здатності до зварювання, а також розмірної стабільності є дуже високими. Тільки лицьова сторона покривається лаком і вона може бути більш гладенькою, ніж тильна. Це найбільш популярні вінілові тканини для розтягнутих банерів та банерів, що вільно висять. Рекламні зображення наносяться струминним друком або самоклейною плівкою.

Компанія АВЕРС пропонує литі і ламіновані вінілові тканини Printex Frontlit, що відрізняються еластичністю, міцністю і стабільністю під час друку.

BLACKOUT — спеціальна вінілова тканина, яка повністю блокує світло. Найчастіше має всередині чорний або сірий прошарок. Призначена для нанесення реклами одночасно з 2 сторін або допомагає уникнути просвічування. Обидві поверхні, як правило, покриті прозорим акриловим лаком, який блокує міграцію пластифікатора, забезпечуючи можливість двостороннього друку із гарною адгезією фарб, довговічність і незмінність надрукованих зображень. Область застосування BLACKOUT — виготовлення банерів, що вільно висять, перетяжок і транспарантів, але може також використовуватися для звичайних FRONTLIT-банерів.

Виниловая ткань

Сітка MESH для реклами. Виготовляється з надміцної поліестерової нитки, покритої шаром ПВХ. Найчастіше сітки бувають білого кольору. Розмір вічка сітки і ступінь заповнення може варіюватися. Зображення наносяться трафаретним і струменевим друком. Деякі сітки мають знімний шар паперу з тильного боку, який захищає обладнання від фарб, що потрапляють через отвори в сітці. Застосовуються для легких конструкцій, великих рекламних банерів або плакатів, особливо у залах супермаркетів, оскільки вони не затінюють освітлення, і у вітринах магазинів — не блокують світло, що потрапляє всередину і не обмежують видимість. Також їх застосовують для оформленні театральних сцен і телевізійних студій, де художники-дизайнери забарвлюють їх пульверизатором, валиком або кистю. Висока міцність і мала вага дозволяють розміщувати банери великої площі там, де потрібна стійкість до високих вітрових навантажень.

АВЕРС пропонує сітку Mesh із високоміцної поліестрової нитки, покритої ПВХ-шаром із підвищеною міцністю.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!