Грайлива реклама

01.01.2020
Кейси
Прочитали: 1919
Грайлива реклама

Модний бренд виробів зі штучного хутра Furious Fur (Канада) запустив цікаву рекламну кампанію, щоб залучити відвідувачів у свій перший роздрібний магазин.

Відразу після Чорної п'ятниці в Торонто з'явилася зовнішня реклама, що пропонувала величезну економію. Однак обіцяна економія передбачалася не в грошах, а в збереженні мільйонів тварин, яких убивали щороку заради натурального хутра. Звичні гасла «Економте до 80%» перетворилися на «Економте до 80% життів», а «Заощаджуйте до 25%» стало «Заощаджуйте до 25 видів».

Кампанія, створена Zulu Alpha Kilo, використовувала грайливий підхід, щоб залучити покупців і сприяти вірусному поширенню інформації. Числа, використані в гаслах, не випадкові —  це реальна статистика.