Інтерактивні білборди

12.07.2019
Кейси
Прочитали: 1931
Інтерактивні білборди

Оператор громадського транспорту Брюсселя, спільно з агентством Mortierbrigade, розробив серію унікальних інтерактивних білбордів «STIB / MIVB — ключ до руху в Брюсселі». Їх мета — спонукати мешканців міста використовувати громадський транспорт замість автомобілів.

Спеціальне програмне і апаратне рішення, вбудоване в сітілайти, розпізнає частоту електронного ключа автомобіля під час натискання і «реагує»: лунає звук трамвая замість звичного гудка авто і спалахують фари, а також видається безкоштовний квиток на міський транспорт. Всього за перші два дні безкоштовний квиток отримали сотні водіїв і близько 30 тис. звернули увагу на рекламу.

Щити розташовані в тих районах Брюсселя, де автомобілістам складно знайти місце для паркування.