«Особиста» наружка
Аеропорт міста Гельсінкі (Фінляндія) запустив цікаву зовнішню рекламну кампанію з метою привернути жителів Таллінна (Естонія) скористатися послугами транзитних рейсів.
Для демонстрації 160 можливих маршрутів було використано близько 80% усіх можливих білбордів в Талліні. На них розмістили фотографії, зроблені в цих місцях естонськими мандрівниками і розміщені в соціальній мережі Instagram.
Естонську столицю вибрали для рекламної кампанії, оскільки між Таллінном і Гельсінкі зручна логістика на літаку або поромі.
Кампанія викликала вельми позитивний відгук у соціальних мережах. Багатьом користувачам приємно впізнавати свої фото на щитах. Крім того, такий задум зробив рекламу більш особистою.