Особливості виготовлення рекламних пілонів із АКП
Рекламні пілони (їх ще називають стели) з алюмінієвих композитних панелей — вельми цікавий різновид зовнішньої реклами. Це складні інженерні конструкції, створення яких вимагає професіоналізму і знання особливостей роботи з матеріалами.
Пілон як рекламна конструкція
Рекламний пілон (стела) — це окрема вертикально спрямована конструкція, що має ряд переваг для власників брендів:
- не займає велику площу;
- яскраве оформлення робить пілони більш помітними, ніж інша зовнішня реклама;
- приваблює як пішоходів, так і пасажирів транспорту;
- може паралельно використовуватися як дорожній покажчик, такий формат істотно підвищує ефективність реклами;
- пропонує безліч варіантів дизайну, можливість використовувати підсвічування і різні об'ємні елементи;
- великий розмір дозволяє одночасно розмістити рекламу декількох компаній, що є актуальним для торгових і офісних центрів.
Виготовлення рекламних пілонів: особливості
Пілон як рекламна конструкція вимагає комплексного підходу.
З одного боку, необхідно створити незвичний дизайн, який впишеться в сіті-формат, буде приваблювати і запам'ятовуватися, відповідати корпоративному стилю.
З іншого боку, конструкція повинна бути надійною, довговічною, стійкою до погоди, ударів і вітру.
Тому необхідно звернути увагу на технічні вимоги, в тому числі:
- до фундаменту. Бетонна основа повинна гарантувати стійкість до вітрових навантажень, тому важливо занурювати його в землю;
- міцності. Каркас виконується із стальних труб зварних способом;
- облицювання. Облицювальні панелі повинні самі по собі бути вітростійкими, протистояти термічному впливу і вандалізму. Тому ідеальне рішення — використовувати алюмінієві композитні панелі ECOBOND. Вони відрізняються достатньою жорсткістю, добре піддаються обробці, зберігають площинність і зовнішню привабливість протягом тривалого часу;
- системи підсвічування. Необхідно рівномірне освітлення, тому важливими є кількість і правильне розміщення джерел світла. Крім того, на перший план виходить пожежна безпека, особливо поблизу таких об'єктів, як АЗС.
Отже, рекламні пілони — це один із найбільш ефективних і доступних видів реклами, який підходить практично для будь-якого бізнесу. А щоб конструкція вийшла надійною і привабливою, важливо використовувати якісні матеріали.
Менеджери АВЕРС проконсультують вас із технологічних питань і допоможуть підібрати оптимальні матеріали для виготовлення рекламних пілонів і стел.