Особливості виготовлення рекламних пілонів із АКП

10.07.2019
Корисна інформація
Прочитали: 2161
Особливості виготовлення рекламних пілонів із АКП

Рекламні пілони (їх ще називають стели) з алюмінієвих композитних панелей — вельми цікавий різновид зовнішньої реклами. Це складні інженерні конструкції, створення яких вимагає професіоналізму і знання особливостей роботи з матеріалами.

Пілон як рекламна конструкція

Рекламний пілон (стела) — це окрема вертикально спрямована конструкція, що має ряд переваг для власників брендів:

  • не займає велику площу;
  • яскраве оформлення робить пілони більш помітними, ніж інша зовнішня реклама;
  • приваблює як пішоходів, так і пасажирів транспорту;
  • може паралельно використовуватися як дорожній покажчик, такий формат істотно підвищує ефективність реклами;
  • пропонує безліч варіантів дизайну, можливість використовувати підсвічування і різні об'ємні елементи;
  • великий розмір дозволяє одночасно розмістити рекламу декількох компаній, що є актуальним для торгових і офісних центрів.

Виготовлення рекламних пілонів: особливості

Пілон як рекламна конструкція вимагає комплексного підходу.

З одного боку, необхідно створити незвичний дизайн, який впишеться в сіті-формат, буде приваблювати і запам'ятовуватися, відповідати корпоративному стилю.

З іншого боку, конструкція повинна бути надійною, довговічною, стійкою до погоди, ударів і вітру.

Тому необхідно звернути увагу на технічні вимоги, в тому числі:

  • до фундаменту. Бетонна основа повинна гарантувати стійкість до вітрових навантажень, тому важливо занурювати його в землю;
  • міцності. Каркас виконується із стальних труб зварних способом;
  • облицювання. Облицювальні панелі повинні самі по собі бути вітростійкими, протистояти термічному впливу і вандалізму. Тому ідеальне рішення — використовувати алюмінієві композитні панелі ECOBOND. Вони відрізняються достатньою жорсткістю, добре піддаються обробці, зберігають площинність і зовнішню привабливість протягом тривалого часу;
  • системи підсвічування. Необхідно рівномірне освітлення, тому важливими є кількість і правильне розміщення джерел світла. Крім того, на перший план виходить пожежна безпека, особливо поблизу таких об'єктів, як АЗС.

Отже, рекламні пілони — це один із найбільш ефективних і доступних видів реклами, який підходить практично для будь-якого бізнесу. А щоб конструкція вийшла надійною і привабливою, важливо використовувати якісні матеріали.

Менеджери АВЕРС проконсультують вас із технологічних питань і допоможуть підібрати оптимальні матеріали для виготовлення рекламних пілонів і стел.