Реклама відповідальності

14.11.2019
Кейси
Прочитали: 59
Реклама відповідальності

Канадська компанія Arrive Alive розробила соціальну рекламну кампанію з метою знизити кількість дорожньо-транспортних пригод, пов’язаних із водінням під впливом наркотиків.

Збільшене вживання марихуани в рекреаційних цілях провокує серйозні проблеми з водінням. За даними Національного інституту із боротьби зі зловживанням наркотиками (США), марихуана - наркотик, який найчастіше зустрічається в крові водіїв, причетних до аварій. А за даними Асоціації безпеки дорожнього руху (США), більше 40% аварій зі смертельними наслідками відбувається за участю водіїв, у крові яких був виявлений наркотик.

Креативні борди з використанням оптичної ілюзії наочно демонструють, наскільки погіршується сприйняття під впливом наркотичних речовин.