Рекламна огорожа замість зебри
Компанія SAAQ (Société de L'assurance Automobile du Québec), що надає ліцензії та державне страхування водіям та транспортним засобам у провінції Квебек (Канада) провела комплексну рекламну кампанію. Основна мета — стимулювати водіїв поважати пішоходів і зупинятися біля «зебри» пішохідного переходу.
У місті Монреаль водії часто ігнорують перехід і не пропускають пішоходів, особливо, якщо на дорогах є затори. Незважаючи на численні інформаційні та рекламні кампанії, конфлікт між водіями та пішоходами зберігається.
Société de L'assurance Automobile du Québec вирішила донести повідомлення до водіїв досить незвичним способом. В рамках кампанії на одному з пішохідних переходів Монреаля встановили паркан, що «спливає». На перший погляд, здається, що на переході намальована звичайна зебра. Але якщо пішохід підходить до неї, а водій знаходиться дуже близько, жовті лінії піднімаються і змушують машину гальмувати, щоб дозволити пішоходу спокійно рухатися.
На одній зі спливаючих панелей нанесений слоган: «Цей перехід захищає пішоходів. Спасибі, що зупинилися».