Страхітлива реклама

17.03.2020
Кейси
Прочитали: 2064
Страхітлива реклама

«Навіть те, що ви не бачите, може вам зашкодити» — саме цей слоган ліг в основу рекламної кампанії нової екранізації «Людини-невидимки». Щоб обіграти цей слоган, креативники створили унікальні білборди із застосуванням гри тіней.

Новий науково-фантастичний фільм жахів, заснований на оригінальному романі Г. Велза 1897 року і культовій екранізації 1933 року, знятий режисером Лі Уоннелл. У головній ролі — Елізабет Мосс. Для його промо використані цікаві рекламні щити, розташовані в людних місцях Лос-Анджелеса. Вони створені за принципом сонячного годинника.

Завдяки сонячним променям днем ​​і освітленню вночі, тіні формують основний меседж. Моторошні тіні дійсно допомагають передати нав'язливу тему цього фантастичного фільму.

Такий дизайн чітко демонструє, що для яскравої реклами далеко не завжди потрібні помітні зображення. Досить оригінальної зовнішньої конструкції і типографіки