У разі несправедливості — розбити рекламу
Міжнародне креативне агентство OLIVER розмістило на вулицях Берліна (Німеччина) інтерактивні рекламні щити, із закликом до перехожих розбити захисне скло і забрати безкоштовні примірники Guardian Weekly.
Німеччина є найбільшим серед країн ЄС ринком для видання Guardian Weekly. Ріст кількості читачів із моменту його перезапуску в 2018 році становить 54%. За допомогою нової рекламної кампанії британський новинний бренд Guardian сподівається залучити нових читачів.
Рекламні носії виконані у вигляді аварійних коробів і доповнені невеликими молотками. У разі несправедливості (корупції, випадків забруднення екології, обмеження прав людей та інших проблем) — розбити вікно, — йдеться у підписах. Усередині коробів розміщуються безкоштовні номери з найпривабливішими обкладинками, створеними за останній рік.
Креативники прагнули представити журнал незвичним чином, пропонуючи перехожим озброїтися фактами, що стоять за найбільш важливими глобальними проблемами, і надихнути їх на дії.
Можливий результат кампанії, яку доповнить серія білбордів та відеороликів по всьому місту, — збільшення трафіку на 10% на ключових сторінках Guardian Weekly і сторінках передплати.