Весела реклама нудних послуг

05.04.2019
Кейси
Прочитали: 229
Весела реклама нудних послуг

Як зробити рекламу звичайних банківських послуг цікавою для населення? Австралійський банк Bankwest випустив спеціальну серію брендованих корисних речей — кишенькові вентилятори, козирки від сонця, пов'язки на голову — спеціально для мешканців, які багато часу проводять на вулиці, граючи в теніс або відпочиваючи на пляжі.

Яскраво оформлена самоклейною плівкою вендингова машина роздавала ці актуальні товари на вулицях міста, біля парків і пляжів. Доповнила рекламу серія привабливих білбордів.

Брендовані продукти стали справжнім «хітом» й отримали 93% позитивних відгуків в соціальних мережах, а це є дуже високим показником для банківської реклами. Охоплення аудиторії в Facebook і Instagram склало 1,1 млн; залучення аудиторії перевищило 1,6 тис. користувачів.