Зовнішня реклама із піску

07.06.2019
Кейси
Прочитали: 1982
Зовнішня реклама із піску

30 травня — день «Нульових» відходів в Японії. У цей день газета Tokyo Shimbun на першій шпальті випустила статтю під назвою «Пластмаса, що плаває в наших морях», висвітлюючи руйнівний вплив пластику на морське життя. Заголовок статті, зображення і текст були вирізані із піску на японському пляжі і сфотографовані зверху.

Роботу над статтею виконав художник Тошихико Хосака, що спеціалізується на скульптурах з піску, а також місцеві жителі та студенти. Масштабна композиція, розміром 50 х 35 м, створювалася на пляжі Ііока в префектурі Тіба протягом 11 днів.

«Море не говорить. Я буду говорити замість нього ... 8 млн тон пластику, що використовуються у повсякденному житті, щорічно скидаються в річки і океани. У них заплутуються або їх ковтають близько 700 видів тварин, зокрема морські черепахи, морські птахи, тюлені і риба, при цьому вони страждають і гинуть. Ми, японці, несемо велику відповідальність. Японія на другому місці з виробництва сміття в перерахунку на людину. Щоб виправити це, ми повинні уважно подивитися на те, що відбувається в океані. Нам потрібно думати про речі, які ми ігнорували на догоду економічному зростанню, повсякденним зручностям і тому подібному», — йдеться в статті.