AVERS - ЗМІНЮЄМО СПРИЙНЯТТЯ

07.02.2020
Новинки
Прочитали: 2004
AVERS - ЗМІНЮЄМО СПРИЙНЯТТЯ

Компанія AVERS оголошує про цілковитий ребрендинг. Уже змінилися фірмовий колір і логотип компанії, а також оформлення веб-сайту. Найближчим часом зміниться дизайн автотранспорту і офісів компанії.

Жовтий - символ успіху, енергії, ефективності та креативу. Він також є чудовим мотиватором до дії, тому йому віддають перевагу впевнені у собі, неординарні, творчі, сміливі компанії.

Стиль став більш сучасним, лаконічним і сильним. Він відображає нову філософію ведення бізнесу і стратегію розвитку AVERS.

Для нового накреслення логотипу обраний шрифт Sans Forgetica, розроблений спільно фахівцями з типографського дизайну, психологами та експертами з інших галузей, яким вдалося об'єднати принципи дизайну і знання особливостей роботи головного мозку. Шрифт дозволяє краще фокусуватися і концентруватися на прочитаному, що є вкрай важливим саме сьогодні, коли через людину щодня проходить величезний потік рекламної інформації.

Новий логотип підкреслює наше прагнення стати сучасною технологічною компанією. Маючи за плечима величезний багаж знань у галузі рекламних матеріалів, AVERS трансформується. Ми активно вдосконалюємо операційну ефективність і підвищуємо стандарти ведення бізнесу, розвиваємо якість роботи з клієнтами, впроваджуємо ІТ-інструменти і системи автоматизації роботи.

У компанії планомірно розробляються і реалізуються програми, спрямовані на розвиток корпоративної культури і професійне навчання співробітників.

Зараз AVERS як ніколи має феноменальний потенціал. Формується сильна команда, яка готова вирішувати складні завдання. Ми повністю змінюємо компанію для того, щоб вона відповідала всім реаліям не тільки сьогоднішнього, але й завтрашнього дня. А основними векторами стійкого розвитку компанії стануть: формування цінності для клієнтів, впровадження технологій, підвищення швидкості і точності роботи у всіх аспектах бізнесу.