Броколі для реклами опери

05.03.2020
Кейси
Прочитали: 1937
Броколі для реклами опери

Оперний театр у Стокгольмі Folkoperan (Швеція) завжди прагне оживити мистецтво. За допомогою чарівної й дотепної реклами, розробленої агентством McCann Stockholm, театру вдалося залучити до перегляду оперної версії книги Ніла Ґеймана «Кораліна» тисячі дітей. Як? Змусивши вибирати між тим, що дітям не подобається навіть більше, ніж опера, — броколі!

Частиною кампанії став експеримент за участю 30 дітей. Ті, хто обрав оперу, були запрошені на прем'єру фантастичної вистави, створеної спеціально для юної аудиторії.

Крім того, рекламна кампанія включала елемент гри. По всьому місту замість традиційних листівок продавалися або роздавали броколі з етикетками, що пропонують вельми цікавий вибір. У результаті кампанії 1000 дітей і батьків прийшли на виставу.