Coding і зовнішня реклама: є connect
Британська телекомунікаційна компанія BT взяла на себе зобов'язання навчити 5 мільйонів дітей навичкам роботи з цифровими технологіями. Наблизитися до реалізації цієї ідеї допомогла інтерактивна зовнішня рекламна кампанія в Лондоні.
В рамках кампанії BT використала величезний рекламний екран, розташований на площі Пікаділлі. На спеціальних планшетах із захищеним додатком діти могли створювати і налаштовувати свій особистий аватар, який потім відображався на екрані.
Обираючи колір волосся, очей і шкіри, форму обличчя і волосся, а також такі аксесуари, як окуляри і головні убори, учасники могли побачити, як їх код пов'язаний з реальним вибором і отримати уявлення про те, як працюють цифрові технології, зрозуміти наскільки креативним і доступним може бути кодування.