Екологічна реклама Coca-Cola

07.06.2019
Кейси
Прочитали: 222
Екологічна реклама Coca-Cola

Компанія Coca-Cola прагне зробити все можливе для захисту навколишнього середовища. Так, до 2025 року планується повністю перейти на упаковку, що підлягає вторинній переробці, а до 2030 встановити спеціальні системи, щоб забезпечити повернення кожної пляшки або банки. Зрозуміло, не обходиться і без соціальної реклами.

Дослідження показують: якщо спростити пошук відповідних кошиків, роздільний збір сміття може збільшитися на 141%. Завдяки серії білбордів, розроблених спільно з агентством Publicis Italy, пропустити сміттєві баки буде неможливо: канонічна стрічка бренду на яскраво-червоних щитах вказує прямо на них.

Кампанія проводиться в Центральній і Східній Європі. В тому числі, щити будуть встановлені і в місці проведення болгарського музичного фестивалю Happy Energy Tour, який в минулому році відвідало більше 200 000 чоловік.

За попередніми результатами кампанії, збір використаних банок Coca-Cola істотно виріс, в порівнянні з минулим роком, і досяг позначки у 85%.