Екологічне просування

12.03.2020
Кейси
Прочитали: 1997
Екологічне просування

Міжнародна мережа швидкого харчування KFC (Kentucky Fried Chicken) запустила нову рекламну кампанію «KFC Napkinized». Тепер усі паперові вироби — меню, квитанції, пакети з їжею, плакати, листівки і навіть килимки — будуть виготовлятися з екологічного паперу, який можна використовувати замість серветок.

Темпи виробництва продуктів харчування збільшуються у величезних масштабах. Однак таке зростання погано впливає на екологію, оскільки виробляються тонни відходів, що погано піддаються утилізації: пакети, серветки, підкладки для підносів, у яких подається їжа. Усе це використовується одноразово, що призводить до непотрібного утворення відходів.

KFC запропонував цікаве вирішення цієї проблеми. Уся паперова продукція, яка використовується у ресторанах на Близькому Сході, друкується УФ-принтером на екологічно чистому цигарковому папері здатними біологічно руйнуватися екологічними чорнилами. Усі вироби можна використовувати як серветки.

Кампанія розгорнута у 87 ресторанах KFC по всій території ОАЕ і Лівану.