Локальна наружка для глобальних переваг

21.03.2019
Кейси
Прочитали: 2074
Локальна наружка для глобальних переваг

Чи можна за допомогою зовнішньої реклами продемонструвати актуальність диплома університету будь-де в світі? Рекламна агенція Brand Agency та Університет Західної Австралії (UWA) довели, що так.

В рамках кампанії, просто неба проводилася відеозйомка перехожих із використанням технології «зелений екран» для подальшої заміни фонового зображення.

В результаті, учасники цієї інтерактивної реклами в режимі реального часу могли побачити на великому екрані знаменитої «цифровий вежі» Digital Tower себе, але в інших містах, таких як Нью-Йорк, Париж і Сінгапур.

Ось таким простим прийомом творці реклами показали широкі можливості для роботи в найбільших містах світу у випускників UWA.