Мультісенсорна реклама MINI Electric ➡ AVERS

12.08.2019
Кейси
Прочитали: 1354
Мультісенсорна реклама MINI Electric

Щоб відзначити глобальний запуск свого першого повністю електричного автомобіля, MINI Netherlands створила інтерактивний постер, що пропонує глядачам заново відкрити для себе силу електрики.

Проект постера, довжиною в сім метрів, розробило агентство 180 Kingsday, а проілюстрував його голландський художник Френкі Стікс. Інсталяція розташована в круїзному терміналі Роттердама. В основі задуму — вшанувати місто і викликати інтерес до MINI Electric, який надійде в продаж в березні 2020 року.

Постер, виконаний у фірмовому стилі Френкі з характерними плавними лініями і яскравими кольорами, містить зображення визначних пам'яток Роттердама і пропонує глядачам мультисенсорне враження. Тут застосовуються чорнила-провідники, завдяки чому він перетворюється в друковану плату. Від людського дотику ілюстрації оживають, перетворюючись в підсвічену анімацію з музичним супроводом