Мультісенсорна реклама MINI Electric

12.08.2019
Кейси
Прочитали: 70
Мультісенсорна реклама MINI Electric

Щоб відзначити глобальний запуск свого першого повністю електричного автомобіля, MINI Netherlands створила інтерактивний постер, що пропонує глядачам заново відкрити для себе силу електрики.

Проект постера, довжиною в сім метрів, розробило агентство 180 Kingsday, а проілюстрував його голландський художник Френкі Стікс. Інсталяція розташована в круїзному терміналі Роттердама. В основі задуму — вшанувати місто і викликати інтерес до MINI Electric, який надійде в продаж в березні 2020 року.

Постер, виконаний у фірмовому стилі Френкі з характерними плавними лініями і яскравими кольорами, містить зображення визначних пам'яток Роттердама і пропонує глядачам мультисенсорне враження. Тут застосовуються чорнила-провідники, завдяки чому він перетворюється в друковану плату. Від людського дотику ілюстрації оживають, перетворюючись в підсвічену анімацію з музичним супроводом