Надкушені сітілайти

08.10.2020
Кейси
Прочитали: 2000
Надкушені сітілайти

Ви коли-небудь були настільки голодними, щоб у вас виникла думка відкусити від рекламного щита? Саме така концепція лягла в основу нової кампанії міжнародної мережі ресторанів McDonald's, запущеної міжнародним рекламним агентством TBWAParis.

Замість звичайних прямокутних щитів на вулицях Парижу з'явилися сітілайти, від яких хтось у буквальному сенсі відкусив шматок. Для такої реклами знадобилися спеціальні металеві рами.

Дизайн сітілайтів виглядає комічно — ніби хтось величезний спробував відкусити занадто великий шматок від рекламного щита, який зображує їжу. Але своєрідне оформлення привертає увагу перехожих.

Примітно, що креативники звели до мінімуму брендинг, зосередившись на культовому характері продуктів. На макетах відсутнє традиційне згадування бренду. Тут лише зображені гамбургери і картопля фрі, упаковані в очевидну червоно-жовту упаковку. Але додаткове відео, яке демонструє ті ж самі рекламні щити, пояснює, що це дійсно McDonald's.