Orajet 3551: брендуємо автомобіль правильно
Транспортний засіб — це не просто спосіб дістатися від точки А до точки Б, це ще й фантастична маркетингова можливість. Автомобільна графіка — чудовий спосіб рекламувати і просувати бізнес як для власників великих компаній, так і для підприємців-початківців. Однак, є важливі чинники, які потрібно врахувати з самого початку.
У чому «фішка»?
За дослідженнями Американської асоціації зовнішньої реклами, реклама на транспортних засобах може бути найбільш ефективною і дієвою формою зовнішньої реклами, що дозволяє охопити більше споживачів за нижчою ціною за тисячу показів, ніж будь-який інший різновид реклами.
Ось найбільш важливі переваги транспортної реклами:
- Впізнаваність бренду. Автомобільна графіка сприяє підвищенню впізнаваності у десятки разів. Кольорові, привабливі, професійно розроблені зображення кидаються в очі і проїжджаючим автомобілістам, і пішоходам.
- Відносна бюджетність. Реклама на транспорті прекрасно виглядає 5 років і більше. Тут немає постійних повторюваних витрат, змінити зображення можна у будь-який час.
- Широка аудиторія. Автомобільну графіку видно, де б не знаходився автомобіль. Відповідно, можна донести інформацію до будь-якої демографічної групи, незалежно від статі, доходу, віку та етнічної приналежності.
- Делікатний підхід. На відміну від багатьох інших видів реклами, автомобільна графіка запам'ятовується, не викликаючи негативних почуттів і відчуття нав'язливості.
- Захист автомобіля. Плівка для обклеювання автомобіля захистить транспортний засіб від відколів і дрібних потертостей, а також від повсякденного зносу. Після її видалення, автомобіль буде виглядати практично новим.
Важливі чинники
При плануванні реклами на транспорті, важливо врахувати ряд складових, які будуть сприяти максимальній ефективності брендингу:
Ефективний дизайн, що враховує особливості поверхні автомобіля, його контури, частини, що відкриваються і розсуваються, вигнуті лінії кузова.
Якісний матеріал. Тільки плівки від перевірених виробників гарантують привабливий зовнішній вигляд реклами протягом усього терміну експлуатації, незалежно від атмосферних явищ, УФ-випромінювання та інших складнощів.
Ідеальним вибором, наприклад, стане полімерна ПВХ-плівка Orajet 3551 від світового лідера Orafol. Вона відмінно підходить для струменевого друку сольвентними, латексними або УФ- чорнилами і зберігає початкові властивості до 7 років. У асортименті представлені білі і прозорі плівки з глянцевим і матовим типами поверхні, а також рулони різної ширини. Переміщуваний клей на сольвентній основі спрощує монтаж і водночас забезпечує прекрасну адгезію навіть до складних поверхонь. Плівки з цієї серії також можуть мати систему мікроканалів у клейовому шарі (RapidAir), що істотно спрощує монтаж.
Правильний монтаж. Перед нанесенням плівки важливо ретельно підготувати обклеювану поверхню автомобіля, видалити всі залишки механічних і хімічних забрудників, які можуть стати на заваді якісній адгезії. Монтаж краще проводити в закритому приміщенні, а не на вулиці, також щоб уникнути попадання забрудників. Температура у виробничому приміщенні та температура обклеюваної поверхні повинні бути не нижче + 10оС. У будь-якому випадку, таку роботу краще всього довірити професіоналам із достатнім досвідом роботи.
Таким чином, при використанні якісної плівки для брендування автомобілів можна досягти чудових результатів у рекламі і просуванні.
У компанії AVERS можна придбати різноманітні рішення для реклами на транспорті, а також отримати професійну технічну консультацію. Звертайтеся у чат або за телефонами.