Піщана зовнішня реклама

12.12.2019
Кейси
Прочитали: 1951
Піщана зовнішня реклама

У рамках тижня мистецтва в Маямі (США) Аргентинський художник Леандро Ерліх створив 66 піщаних скульптур у вигляді легкових і вантажних автомобілів у натуральну величину. Імпровізована «пробка» стоїть на березі океану на пляжі на Лінкольн-роуд і покликана підвищити обізнаність людей про проблеми, пов'язані зі змінами клімату.

Інсталяція під назвою Order of Importance виконана з піску та інших матеріалів, склад яких автор не розголошує. Більшість транспортних засобів частково потопають в піску, що створює ефект занурення у воду і вказує на підвищення рівня моря, викликане глобальним потеплінням. Тимчасовий характер і поступове руйнування скульптур також підкреслює слабку позицію людства на великому універсальному полотні.

Основний задум автора — зробити так, щоб люди усвідомили, що кліматичні проблеми — це не далека перспектива, а сьогоднішня реальність і ніхто не може ухилитися від обов'язків щодо захисту планети.

Місце для інсталяції вибрано не дарма: Маямі входить в число прибережних міст, в якому вже існує загроза повеней в результаті кліматичної кризи.