Прощальна реклама
Підрозділ DDB у Новій Зеландії розробив прекрасну рекламну кампанію, щоб відзначити завершення випуску легендарного автомобіля «Жук».
В рамках кампанії «Останній жук» з'явилася серія «прощальних» білбордів, де зображення найзнаменитішого автомобіля вирізано. Так творці хотіли підкреслити, що з відходом моделі в автомобільному світі назавжди залишаться лакуни.
Перший «Жук» був випущений в 1938 році, проте справжній прорив у продажах стався лише 20 років потому — із виходом двох рекламних роликів DDB «Think Small» і «Lemon». Саме вони увічнили Жука як заяву про сучасний дизайн і зробили його невід'ємною частиною попкультури.
Остання рекламна кампанія покликана вшанувати культовий автомобіль і його тривалий вплив. Для креативників було важливо відзначити не тільки «Жука», а й творчий потенціал, який оточував усі його рекламні кампанії протягом багатьох років.