Реклама ексклюзивних ароматів
Дизайн інтер'єру магазину нішевої парфумерії Parfums unique в Мюнхені (Німеччина) удостоєний Red Dot Award. Він «розповідає» історію, що стоїть за кожним унікальним ароматом.
Власник бутика Єва Богнер продає оригінальні аромати, випущені невеликими, ретельно відібраними виробниками.
Три різні зони магазину нагадують про три класичні фази розкриття аромату. Масивна латунна стійка на передньому плані транслює важливість «ноти серця».
Центральна частина нагадує театральне дійство. На меблях в ніжних пудрових тонах флакони з хитромудрим дизайном експонуються як предмети мистецтва.
А «верхня нота» представлена темним простором, який відкривається зверху через освітлення.
Декоративні аксесуари для кімнат, текстильні поверхні і меблі створюють спокійну атмосферу, в якій ароматичні свічки відіграють головну роль.