Реклама на підлозі — увага до деталей

04.03.2020
Корисна інформація Самоклеючі плівки
Прочитали: 2501
Реклама на підлозі — увага до деталей

У той час як багато маркетологів використовують наклейки для вікон або стін в рекламних кампаніях, підлогова графіка часто ігнорується, оскільки далеко не кожна плівка дає можливість отримати якісні довговічні зображення, здатні витримати великий пасажиропотік. Проте, підлога — це один із найкращих майданчиків для розміщення реклами в магазинах, торгових центрах та інших місцях із інтенсивним трафіком: при великому скупченні людей реклама на підлозі може бути значно помітнішою, ніж реклама на стінах. На щастя, у Ritrama є чудове рішення.

Підлогова графіка в рекламі: топ переваг

Більшість маркетологів шукає способи отримати додаткові продажі і зробити так, щоб потенційні клієнти сприйняли нову цікаву інформацію. Підлогова графіка — це оригінальний спосіб привернути увагу цільової аудиторії та залучити її в комунікацію. Серед основних переваг реклами на підлозі:

Низька вартість і універсальність.

      • Вартість виготовлення наклейок для підлоги є відносно невеликою. При низькій ціні реклама працює відносно довго і обслуговування не потрібне. Ще один плюс у тому, що наклейки можна розмістити практично на будь-якій поверхні, включаючи бетон, ламіновану підлога або ковролін.

 

Гарний інструмент для пошуку шляху.

      • Захопливий спосіб використання для підлогової графіки — це спрямувати людей за допомогою стікерів до певної точки інтересу. Це не тільки весело, але і веде клієнта безпосередньо до конкретної компанії.

 

Привабливий креатив.

      • Наклейки для підлоги виглядають вельми незвично. Сучасні люди настільки звикли до настінних плакатів і банерної реклами, що вони практично не привертають увагу, на відміну від цікавої і ефектної підлогової реклами.

 

Економія простору.

  • Ще одна істотна перевага від використання підлогових зображень — це економія місця у порівнянні з настінними носіями або рекламними стендами. З цієї причини, така реклама — чудовий вибір для мереж ритейлу. Вона дозволяє доносити інформацію і привертати увагу, не створюючи будь-яких перешкод.

 Поради щодо підбору підлогових самоклейних плівок

Від правильного вибору матеріалу для друку підлогової графіки багато в чому залежить привабливість зображення, його довговічність і, як наслідок, — ефективність рекламної кампанії у цілому. Якісна плівка повинна відповідати ряду критеріїв:

 

Правильна адгезійна міцність.

      • Для складних поверхонь, таких як плитка, асфальт, бетон, дерево, килим або бруківка, найкраще підходить рішення з високою липкістю і підвищеною товщиною клейового шару, оскільки воно забезпечує оптимальну адгезію. Плівка з високою липкістю також є кращим вибором при роботі з поверхнями з широкими стиками. Для «нормальних» підлог краще обирати підлогові плівки зі стандартними клеями. Бажано, щоб клейовий шар забезпечував легке застосування без появи бульбашок. Рекомендується використовувати носії з постійним клеєм, щоб гарантувати тривалий термін експлуатації без підривів і порушень плівки.

 

Опір ковзанню.

      • У громадських місцях вкрай необхідно використовувати матеріали, сертифіковані за показниками ковзання. При виборі матеріалу першорядне значення має те, що властивості опору ковзанню були належним чином перевірені лабораторією і виданий офіційний сертифікат. Для досягнення заданого показника деякі плівки після друку повинні бути додатково ламіновані захисною плівкою.

 

Сертифікація протипожежного захисту.

      • На додаток до протиковзких властивостей, самоклейні плівки, що використовуються для підлогової реклами, також повинні мати сертифікат протипожежного захисту (наприклад, європейський стандарт EN 13501-1).

 

Довговічність.

  • При придбанні підлоги плівки також важливо перевірити гарантійний термін експлуатації. Для тривалих застосувань найкраще підходять плівки, які використовуються в комплексі з захисним ламінатом, оскільки він захищає чорнила від стирання і подовжує термін служби реклами від декількох тижнів до декількох місяців.

Реклама на підлозі: технологія нанесення

Рекомендується використовувати макети з округленими краями, щоб уникнути підривів плівки. При використанні плівки для ламінації оптимальний варіант — щоб ламінація виступала за край друкованої плівки на 5-10 мм. Таким чином можна зменшити товщину графіки по її краю.

Незалежно від типу обклеюваної поверхні, вона повинна бути чистою і сухою. Уникайте нанесення на поверхню з низькою температурою (менше +10°С), оскільки це вплине на ефективність клею і час досягнення максимальної адгезії. На початку роботи викладіть малюнок на підлогу і прикріпіть зображення за допомогою малярської стрічки, щоб остаточно уточнити і зберегти позиціонування.

 

Плитка і ламінат.

      • Це типові покриття для магазинів або офісів. Промийте підлогу гарним мийним засобом і водою, щоб видалити бруд і пил. Потім, якщо можливо, протріть поверхню (більшу за площею, ніж зображення) ізопропіловим спиртом для видалення хімічних забруднювачів і дайте їй повністю висохнути перед нанесенням.

 

Асфальт і бетон.

  • Видаліть усю грязь і каміння з області нанесення. Якщо ви миєте водою, перед застосуванням переконайтеся, що поверхня повністю висохла, а температура навколишнього середовища становить не менше 10°С. Обов'язково використовуйте підлогові графічні матеріали, призначені для зовнішніх поверхонь.

Ritrama Floor Talker: гарно і довговічно

Компанія Ritrama, світовий лідер в області самоклейних плівок, розробила спеціальну серію продуктів, які задовольняють найжорсткішим вимогам до підлогової графіки. У сімействі представлена ​​плівка для широкоформатного друку RI-JET 140 FLOOR TALKER і ламінаційна плівка RI-121/200 FLOOR TALKER.

Комплексне рішення чудово підходить для високоякісного друку першокласних зображень, відрізняється прекрасною адгезією до різноманітних поверхонь і гарантує тривалий термін служби підлогової реклами — до 18 місяців. Спільне застосування цих плівок дозволяє витримувати експлуатацію на плитковому покритті без руйнування плівки на місцях швів.

Ламінація сертифікована відповідно до вимог Підрозділу щодо опору ковзанню Великобританії ("Assessment of Floor Slip Resistance" — Issue 3 2005). При правильному виборі макета і дотриманні правил монтажу готове зображення витримує миття дисковими мийними машинами.

Компанія AVERS пропонує широкий вибір прекрасних рішень для різних рекламних завдань. Професійні менеджери завжди допоможуть зробити оптимальний вибір і проконсультують щодо всіх технологічних питань. Звертайтеся у чат або за телефонами.