Реклама як мистецтво

27.05.2019
Кейси
Прочитали: 211
Реклама як мистецтво

Компанія Adidas відзначила запуск лінійки взуття Nemeziz 19, встановивши унікальну рекламу в центрі Лондона, неподалік від знаменитого оглядового колеса London Eye.

Цей арт-об'єкт створила іспанська креативна студія Espadaysantacruz. Велика 12-метрова інсталяція підкреслює легкість і комфорт, який пропонує Nemeziz гравцям в футбол.
Натхненням для скульптури послужили рухи відомих світових футболістів, зокрема Ліонеля Мессі, Роберто Фірміно і Бернарду Сілви. За допомогою комп'ютерних технологій відстежили характерні рухи цих гравців від моменту отримання м'яча до моменту, коли м'яч відлітає від ноги.